20100603


kıskanıyorum seni.
çevrendeki herkesten seni kıskanıyorum.

sabah uyandığında yarı kapalı şişmiş gözlerin, dağınık saçlarınla ilk 'günaydın'ını bahşettiğin seni ilk gören bakkal amcadan kıskanıyorum.

kalbinin sesi kulağında, göğsüne yatmış uyuyan, ellerini üzerinde gezdirdiğin kedinden de kıskanıyorum. biliyorum seviyorsun onu.

doğumundan itibaren an ve an yanında olmuş, ilk kelimelerini duyup ilk adımlarını görmüş, minicik ellerini tutup şaşkın suratındaki gözyaşlarını silmiş, seni sen yapmış o anneyi babayı kıskanıyorum.

kaldırımda yürürken yanından geçen insanları kıskanıyorum. nasıl olur da ben seni göremezken onlar görebilme lüksüne sahip olurlar.
onlardan biri ben olmalıydım bugün diyorum.

dokunduğun her şeyi, gelip gidip baktığın o aynayı, seni güldüren o dizileri kıskanıyorum ben.

yastığını da kıskanıyorum. koyma başını ona!
en masum halinle bütün gece üzerinde uyuduğun, kokunu bıraktığın o yatak...
ömrün boyunca sana en çok sarılan o yorgan...
kıskanıyorum.

bensiz geçen her anında öğrendiklerini, gördüklerini, duyduklarını, çevreye verdiğin bütün tepkileri bilmek istiyorum.
nelere gülüp neleri anlamsız bulursun bilmek istiyorum. sana dair hep hep hep daha çoğunu bilmek istiyorum.

ben seni seviyorum...

NOT: sana olan sevgimi bile kıskanıyorum. bana olan sevgini de kıskanıyorum.
bir gün bana olan sevgini benden çok seveceksin diye korkuyorum.

2 fikir fıtlatımında bulunulmuş:

CherrybLossomgirL | 6 Haziran 2010 18:26

çok dokunaklı olmuş...kıskanılmayacak gibi olmasa gerek

ben | 6 Haziran 2010 21:01

seviyorsan böyle seveceksin der bu kız ;)