20090113

red sonja



vasko red sonja diyor bana hep. geçmişimiz pek benzeşmese de savaşçı ruhlu erkek gibi bir hatuna benzetilmek hoşuma gidiyor. aslına bakarsan red de değilim turuncuyum bariz. hatta böyle vahşi bir cazibem de yok benim. neyse öyle takdir etmiş.

hangi akla hizmet kız yaratılmışım ki ben. son anda karar verilmiş olduğunu düşünüyorum cinsiyetimin. ultrasonda erkek görülmüşüm doğunca dumur olmuşlar. parmağını gördüm demekki demiş toktur amca. açıklamaya bak :D düşmüş bence.

bebekliğimde hiç pembe bişeyle görüntülenmemişim. her şeyim mavi. cibinliğim, (şu tüllü müllü bebek yatakları olur ya o) zıbınlarım, önlüklerim her şeyim mavi. hadi onlar doğmadan alındı, yaşıma girdikten sonra da yok. üzerimde beyaz var, kırmızı var, sarı var ama hiç pembe yok yahu. annem sevmezmiş gerçi pembeyi hala da pek sevmez ya ondan kaynaklansa gerek.

iyi de kaslarım? biri onları açıklasın o zaman. bu kadar minyon bir hatunda o kadar kasın ne işi var. basketbol oynamadım, voleybol oynamadım. nereden geliyor? 3 yaşımdan beri yüzüyorum. tamam da benim memlekette deniz yok ki. yaz gelecek de 10 günlük tatile gidicem yüzücem. ortaokuldayken yüzme kursuna yazıldım. antreman grubuna aldılar direk 2 ay sonra yarışmalara girecektik ona da 1 ay devam ettim sadece. omuzlarımdakiler yüzmekten hadi diyelim de abi pazularım var yaa :/ taş gibim hemde. 3 yıl basketbol bölge takımında oynayan adamları yeniyorum bilek güreşinde. acayip gurur duyuyorum ama sonra kendimle yaa. seviyorum ben kaslarımı, hemde çok. yaz gelse de pazularımla hava atsam :D

şınav çekmeye de başladım 2 gün önce. bi şekle girsinler. hem vücudum kas yapmaya bu kadar elverişliyken karnımı da toparım biraz. yemek yiyince öle ayva göbeği olmasın artık. hem üniversiteyi kazanınca spor salonuna yazılırım belki iyice gaza gelip :)

evden çıkıp iki adım yürüdükten sonra bi afiş çıkıyor zaten karşıma. güvenip gidemedim ama. boks okulu. kum torbam var ztn evde (memleketteki evde). nasıl çok istiyordum nasıl hevesliydim boks yapmaya. elüfüm almıştı. bebeğim benim. bildiğin profesyonel kum torbası, zincirli mincirli böle boyum kadar. eray taşımıştı sonra eve kadar. taşısın işi ne! asamadım tabi. annem kıyametleri kopardı tavanın oyulacağını öğrenince. sonradan kendi kendine ikna oldu ama hevesimi kaçırdı bikere. alıp gelicem ilk fırsatta buraya. hatta sevgililer gününde kendime bir de boks eldiveni hediye edeyim :)

ülen ben erkek olacaktım bu kaslarlaaa... oovvfff!! manyak olurdu hatunlar bana bea! keh keh :D

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: