20090808

ağustos pek hoş geldin haa


hey noluyor?
ağustos ayı da tam gaz geldi. daha 1 hafta olmasına rağmen gayet memnun edici gelişmeler yaşanıyor hayatımda.
önceliği üniversite öğrencisi olabilmiş olmama veriyorum. sonra çocuğun biri ekledi metroda görmüş beni bilmem ne o şekil bir aksiyon girdi hayatıma daha sonra sevgili denzo 'nerdesin sen yahu?' şeklinde bir sual yöneltti bana ve kendimi bir kez daha tebrik etmemi sağladı. bir süre arayıp sormayınca aklına düşürebiliyormuşum kendimi eheh.
1 buçuk yıl kadar önce yollarımızı ayırdığımız hayatım boyunca kendime en yakın hissettiğim insan feysten eklemiş beni. yollarımız ayrıldığından beri hiç konuşmadık ki bu hadisenin gerçekleşme sebebi benim yakın arkadaşlarımdan olan kız arkadaşının benimle görüşmesini istememesi ve benim mal eski erkek arkadaşımın emreye (o bahsettiğim şahıs işte) beni kastederek verdiği 'senin için doğru insan o, bulmuşken kaybetme siz birbiriniz için yaratılmışsınız' tarzı nasihatinin o yakın arkadaşımı kıskançlık krizlerine sokması. ne alakaysa. eski erkek arkadaşım dediğim daha önce de bahsettiğim gibi ayyaş serserinin teki yani. içip içip saçmalayan bir insan. sonuç olarak o yakın arkadaşım dediğim hatunla bu olayı öğrendikten sonra 1 kere görüştük onun ısrarı üzerine, onda da sıçtım sıvadım ağzına yüzüne.
bu yakın arkadaşım dediğim hatun emrenin kankasıyla aldatmış emreyi ki çocuk da yakınım sayılır. ondan öğrendim olan biteni. tabi emre küsmüs çocuğa haklı olarak. ama çocuk kasıtlı olarak yaptığını söylüyor. en başından beri bi cacık olmaz bu kızdan diye başının etini yediğini emrenin dinlemediğini eline geçen ilk fırsatta hatun buna saldırınca emrenin iyiliği için böyle bişey yaptığını söylüyor. ki o da ilginç bir yaklaşım.
zamanında canımı çok yaktı bu emre bilmiyorum nasıl karşılarım bu girişimi güveneceği hiç kimse kalmamışken yanında. ne çok zalim olurum ne de 'heh yaa ben de 1 buçuk yıldır bu anı bekliyordum' modunda olurum sanırım.
öyle...

NOT: ohh yağmur da başladı ne uyunur şimdi..

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: