20090615

avuçlarımdan kayıp giden yıldız...


össde sıçtım! mimar sinana alternatif olarak kendime sunduğum yıldız teknik üniversitesi de hayal oldu böylelikle. üç aşağı beş yukarı 230 gibi birşey geliyor.
sınavdan çıkan oohhh be bitti ver elini belek, kemer, kuşadası utanmadan saatlerce anlatıyorlar, kabız oluyorum bende! kardeşim az biraz düşünceli olsan, bu kız bikaç gün sonra istanbula dönüp kıçını yırtacak eylüle kadar onun için daha yeni başlıyor bunalım günler desen, 5 yıldızlı otellerdeki tatil planlarını dinledikce cinnetin eşiğine geldiğimin farkına varabilsen çok süper olacak.
o değil kurban konseri falan da yok istanbulda bu maraton süresince. gidiyorlar urlaya, antalyaya. onlar bile sallamıyor beni hem krallar gibi tatil yapacaklar sonra sahneye çıkıp bronz tenleriyle deli performans sergileyecekler! anaaaaaaaaaammmm! kıskançlık, sinir, stres hepsi bindi şimdi sırtıma!
psiyatra falan da gidemedim zaten bakalım sınav zamanına kadar kimi kesicem. hee kayıp prense de buradan selam olsun diş teli taktırıyorum geleceğin vardıysa da gelmezsin artık eheheh. gerçi lingual (nasıl kültürlüyüm nasıl teknik konuşuyorum bi bak okuyucu :D) içten takılacak yani ve sanırım sadece üst dişlerim. yani konuşurken, gülerken, bağırırken, şarkı söylerken diş tellerim görünmeyecek.
bu arada okuyucu memleketimdeyim ben o sebeple ihmal ediyorum yazmayı. yarın akşam dönüyorum fekat yanımda bi arkadaşımla geldiğimden onun kaldığı süre boyunca yine yazamayacağımı düşünüyorum. çünkü pek de eve gireceğimizi zannetmiyorum :)
evark grip gibi bişey olmuş. gerçi hergün bi tarafı ağrır muhakkak, o yüzden gittiğimde öyle burnu akar grip bulmayacağıma adım gibi eminim. sevgilisi de memleketine gitmiş. ohhh iyi olmuş! anlıyordur şimdi nasıl camış boku gibi oturup durduğumu evde bir başıma.

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: