20090627

hava atış


sevgili okuyucum hava atacağım haberin olsun neheheh :D

bugün arkeoloji müzesine gittik atölyecenek çizim yapmaya. müze kart çıkartıcaz henüz müze açılmamıştı ve biz ilk sıradaydık ama koyun sürüsü gibi olduğumuzdan biz girinceye kadar diğer atölyeden bir grup çakal kaynak yaptı sonra aynı atölyenin geri kalanları da hocası mocası hepsi o araya doldu. biz bizim önden girenlerin yanına gittik durduk. bunların hocaları bana döndü bıdırdandı 'sıra buradan devam ediyor bıdı bıdı bıdı...' diye bende 'yok öyle birşey hanım teyze (hanım teyzeyi içimden söyledim tabi) bizim atölye burada gördüğün gibi...' dedim bu yine bıdırdadı benim sabrım bikaç milim zaten tak diye aşabiliyorsun onu güvenlikteki adam geldi bizim diğer arkadaşlar da mal gibi bakıp kuzu kuzu güvenliği dinleyip arkaya geçtiler. ama arkada ben nasıl köpürüyorum nasıl köpürüyorum deliye döndüm resmen. dedim ben bunların eline kalemi vermezsem içerde adam değilim!
geçtik içeriye hoca herkesin heykellerini gösterdi gittik oturduk vişneyle çiziyoruz millet gelip gelip bakıyor arkadan hissediyoruz. sonra bi teyzeler geldi 'ayyyy bak bunlar çok güzel gördüklerimizin en iyisi bunlar olmuş...' falan yanındakilerle konuşuyor sonra yanındaki başka bir teyze 'türk mü ki bunlar?' dedi öbürü 'değil heralde yabancı staj yapmaya gelmişler...' şeklinde bi hayat hikayesi tasarladı 3 dkkada bize birileri hala devam ediyor övmeye viş döndü teşekkür etti sonra ben ettim 'aaa türklermiş bak. napıyorsunuz arkeoloji mi okuyorsunuz? ama çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık. hocaları da iyi heralde...' konuştu gitti.
neyse o heykeli bitirdik başka biryerdekine geçtik eskizini attık onun benim kıl karı geçti viş dedi serelim mi şu az önce çizdiklerimizi yanımıza bi görsün bu karı gözlerim parladı yaydık yan tarafa...
yanımızdan her geçenin yüzü düşüyor, hayat enerjisi çekiliyor resmen taktik yapıp rakip eledik ayaküstü orda. o karı da geçti (bi tırnağı turuncu bi tırnağı mor bi tırnağı yeşil ama ebem yaşında!) küçük dilini yutuyordu resmen duraksadı kadın giderken. suratıma nasıl hoş bir tebessüm yayıldı anlatamam.
çok kötü fenayız biz yahu!
ama arada benim de ego tatminine ihtiyacım var dimi ama :)
p.s. yarın sabah fotoğrafını çekip koyarım belki çizimimi kimbilir :)

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: