20090701

evark


bi insan böyle sakız çiğneyemez yaa!
ağzını ayıra ayıra yollu kadınlar gibi çiğnemesini geçtim çıtır çıtır ses geliyor çekirdek çitlercesine. bide kendi odasında yaa!
lanet gibi yaa. 10 gündür falan erkek arkadaşında kalıyordu. ne diye geldi şimdi bu yaa!
o değil bavulumu istemişti geçenlerde izmire giderken. nasıl başardıysa sapı çıkmış. yaptırmaya götürdü yeni bavulla geldi. 'olmadı o ben de bunu aldım' diye. götüme benziyor aldığı da benimkiyle uzaktan yakından alakası yok. tamam önemli değil ben götürür yaptırırım dicektim ama ayaküstü tutuşturdu elime söyleyemedim. sonracığıma geçen gün boynum tutuldu
(evde kendi kendime headbang yaparken!) ilacın yerini söyledi arıyorum odasında, benim bavulu kendi bavulunun içine koymuş ama bavulum bavul değil artık yan tarafı kırılmış orası burası çıkmış yamuk yumuk olmuş. cinlerim tepeme çıktı görünce. kesin salak sevgilisiyle uğraştılar takmaya, canına okudular!

bak bak geldi yanıma ne anlattı:
'annem de böyle çiğniyordu sakızı, benim de canım çekiyordu sonra sordum nasıl öyle çiğneyebiliyorsun diye bilmiyormuş kendiliğinden oluyormuş. ben de uğraşa uğraşa yaptım sonunda. şimdi bu sakız şekerli, falımla daha iyi oluyor...'

ıyy yaa gidip kafasını kessem mi acaba...

[çok malzeme var bu kızda yaa. ayrı bir blog mu açsam adına ne yapsam :) toplasan yarım saat konuşmamışızdır ha...]

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: