20091025

hoşgeldin sevgili şizofreni



şu aşağıdaki yazıyı yazdığım gece hayatımın en sağlam panik atak krizini geçirmiş bulunmaktayım.

güzel güzel gecenin bir vakti oturdum lostumu izledim izlerken uykum geldi durdurup azıcık kestirdim baktım olacak gibi değil dedim gideyim yerime yatayım. uykum kaçmasın diye gözlerim yarı açık yarı kapalı odama sürüklendim. yalnızca uykusuzluktan geberdiğim zamanlarda yaşadığım bir durum olaraktan da kafamı yastığa koyduktan bi 5 dakika sonra da uyudum.

hani insan uyurken şöyle gözleri hafif açık sağından soluna döner ya (illa sağından soluna dönmek zorunda değil tabi solundan sağına dönerken de yaşanabilir bu hadise)tedbir olarak hafif odayı tarayaraktan heh işte tam o olayla içli dışlı iken bana doğru yaklaşan kısa saçlı orta boylu birini gördüm. gördüm vallahi de billahi de gördüm, uyumuyordum da rüya olmadığına eminim. asker traşından biraz daha uzundu saçları. anam sıçtım dedim çat kapadım gözleri 'uyuyorum' moduna geçtim. öyle bir panik atak krizi geldi ki bütün vücudum kasıldı kollarım bacaklarım uyuştu böyle. kalbim öyle bir atıyor ki omuzlarım çeneme vuruyor şiddetinden yemin ediyorum abartmıyorum. o dakikalarda kalp krizi geçirmediğime göre bir daha da geçirmem diye düşünüyorum. tabi eğer gerçekten o ara odamda biri olsaydı kat-i suretle uyuduğumu düşünmezdi.

bir şizofrenim eksikti şu vakitten sonra ona da kavuştuğumu düşünmekteyim.

yalnız yaşamak sanıldığı kadar güzel bir hadise değildir sevgili okuyucu. imrenme özenme. böyle ruh hastası olabiliyorsun bir süre sonra ki ben sürekli 'yoo korkmuyorum alıştım artık' diyen bir bireydim.

hazır evim ve yalnızlığıma değinmişken mini mini, pıtırcık bahçemin verandasına eşya taşıdığım kolileri yığmıştım. bugün ev sahibi babamı arayıp gece evsizler gelip yatıyorlar atsın onları demiş. höyt dedim ne diyorsun sen odam bahçeye bakıyor, cama iki tık tık yapsalar ince bağırsağımda dolaşan ne var ne yok azad ederim ben. ev sahibimin oluşan o ufacık görüntü kirliliğinden rahatsız olup beni korkutmak ürkütmek hatta tırstırmak sureti ile onları bana attırmak için kurduğu bir komplo olduğunu düşünüyorum. o sebeple de atmadım hala neheheh.

siyah bir kedi yatıyordu orda yaa. böyle panter kadar falan bir şey. bir gün kolileri tırnaklıyordu da desdur diyerekten kalkmıştım pistlemiştim sonra.

hazır kedi demişken kedi de alacağım zorbama (hamster) arkadaş olsun diye. kimi kandırıyorum zorbayı falan düşünmüyorum. gayet de bana arkadaş olsun sevsin beni, sırnaşsın böyle ilgi göztersin diye istiyorum. artık hayvanlardan medet ummaya başladım. sonum hayrolsun...

NOT: fenerbahçe-galatasaray maçının sesi teee evime kadar gelmekte. bir fenerbahçeli olaraktan son derece haz alıyor ve stadda bulunan fenerbahçeli taraftarlarımızı tebrik etmek istiyorum.

NOT2: bugün öyle sevimli bir çift kırmızı ayakkabı aldım ki kendime. son derece sadeler böyle babet gibi yuvarlak burunlu ama üzerinde kemeri ve tokası var. pek bir sevdim. 2 gün önce de 3 tane pantolon almıştım. depresyonum bu hızla ilerlerse annemler banka soymak zorunda kalacaklar sanıyorum.

NOT3: resmi de acayip beğendim bu arada!

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: