20091023


tertemiz kalbim, kalbime inanan hayalperest aklım ve masum bedenim...
hak ettiniz sahip olduğum en değerli, en özel emanetlerim.
size söyleyebileceğim tek bir kelime dahi yok. bu kusursuz sonu bu sonsuz boşluğu bu en acısından acıyı hak ettiniz.
yaşayın şimdi köküne kadar bu acıyı. paylaşın aranızda seçtiğiniz en kusursuz kısımlarını ve sonuna kadar tadın dilerim. hep beraber hazırladığınız bu sonu hep beraber kıvranarak sonlandırın şimdi.
ve devam edin benim için yepyeni film kareleri yaratmaya. mümkünse her zaman olduğu gibi en can yakıp, vakitsiz büyüten cinsten olsun yine hepsi. bilmiyorum kaldı mı dahası göreceğim ama yine de uğraşın didinin ve benim için hepsinden birer tane edinin hatta size bırakıyorum daha fazla çeşitlendirebilcekseniz üçer beşer edinin. olabildiğince en ağırını hazırlayın bana.
sizi seviyorum ve sonsuza kadar bu şekilde ihanetkar cinsten olmanızı temenni ediyorum.

yaşamam gerekiyormuş diyor ve dahasını da yaşayacağım diyorum...

ve sevgili deniz yılmaz;
sen hep kendin gibi kal.
7 yıl boyunca yarattığım deniz yılmazın bana kalması gerektiğini düşünüyorum.
o gün gelip tanrının yanına gittiğimde ilk ricam hayal dünyamdaki deniz yılmazı hayata dökmesini rica etmek olacak sanıyorum. tüm hayatını saniye saniye seyrederek yanıma geleceği günü beklemek istiyorum.
ve evet sevgili kalbime inanan hayalperest aklım şu anda bu inancı bana kazandırırken geri kalan hayatıma nasıl yön verdiğini bilmeyerekten sonsuz sevgilerimi gönderiyorum sana tekrar...

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: