20090201



23 ocaktaki kurban konserinden. ama yazmıyorum bişe. kızdım yine denize dün. bu ruh halim düzelirse yazarım. ama yine de çok güzeldi

. tipe bahh! möööğğ!

hamama gittim bugün. keseci kadın derimi yüzdü resmen. her yanım acıyor. ama masaj iyi geldi. eve geldim uyudum. memleketime her geldiğimde gideyim diyorum.

tipe bahh! fotoğraf çekilirken sussa olmuo! her iki fotoğrafımızdan birinde muhakkak ağzı açık çıkacak! salak serseri! mööğğğhh!

halam kahve falı baktı. istanbulda kumral mı sarışın mı biri bekliyormuş beni. benden uzun. her yerde seninle ama dedi (ruhen. onu kasdetti). keşke bana haber verse de bilsem! yoksa daha çok bekler! o da bi salak!

evet haliyeti ruhiyem yazdıkça kötüye gidiyor senin de anlayabileceğin üzere. yetsin bu günlük bu kadar.

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: