20090214

sevgililer günü pilavı


evimi özledim, annemi özledim, babamı özledim, elifi özledim, kübrayı özledim, volkanı da özledim esasen! yaaahhh :(
ben bu evden nefret ediyorum yaaa!! Zerrin yine akşam 7ye kadar uyudu! saat 2de nutella yedim azıcık ama acıktım tabi hemen! saat 7ye kadar bekledim öyle aç aç, midem yapıştı resmen. sonra gittim mutfağa dolap bomboş zeytin, elma, portakal ve 4 tane yumurta var. evdeki herşey bitmiş!
gittim bakkalı aradım sipariş vermek için. (böyle telefonda konuşmaktan da hiç hoşlanmam, başkası arasın mümkünse) bulgur pilavı yapmaya karar verdim ya yoğurt salça falan söyledim. soğan varmış hemen gittim rendeledim. adam 862saat sonra getirdi siparişi o arada kurudum tabi ben! bakkal gelince adamın sesine lütfetti uyandı zerrin. harıl harıl pilav yapıcam diye uğraşıyorum ben, zerrin de orasının burasının ağrıdığını ütopik bir şekilde anlatıyor ayar oluyorum. tabi ben içten içe sinir olurken gidip ince bulgur koymuşum. koyduktan sonra baktım garip görünüyor 'iyi halt ettin' dedim kendime. ince bulgur da suyunu hemen çekermiş. ne bileyim. ben bir yandan nette onunla bununla muhabbet ediyorum gittim baktım dibi tutmuş! bu sefer terbiyeyi bir kenara bırakıp 'iyi bok yedin' dedim kendim kendime. ama yedik de, fena olmamış aslında yaa. mercimek köftesi gibi görünüyor biraz ama iyidir aslında. hem ince bulgurun sindirimi daha kolay.
sizler de deneyin. adı sevgililer günü pilavı. ben buldum :)

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: