20090216

cennetten bir parça gibi!


ne mi oldu? çok bomba yaa aman allahıımm!
dün kurstan geldim. facebookuma açtım bir girdim gelen kutuma deniz naber diye mesaj atmış! ohaaa! ohaa! 'iç güveysinden hallice. senden naber' yazdım bende. o da 'kayıtlar falan uğraşıyorum bu hafta içi bir gün ayarlayabilirsem görüşelim. tabi sen de istersen.!' yazmış sonunda hem nokta hem ünlem var aynen böyle. laağğnn dedim kendi kendime, oturduğum yerde kalp krizi geçirdim gittim ben kesin. yoksa olamaz yani. ama oldu :D saat 7 buçuktan 11e kadar falan mesajlaştık facebooktan. en son konu nereden geldiyse kız arkadaşına geldi yine. ben de verdim veriştirdim yine kendimi tutamayıp xD yani çok birşey yazmadım esasen de kendimi denizin yerine koyduğumda rahatsız olurdum. zaten cevap yazmadı :)
yazmasın. ben sabaha kadar rüyamda gördüm =) gerçi bilge öztürkle baş rollerde oynadıkları yatak sahneleri de vardı içinde ama tahmin ettiğiniz gibi birşey değil. çoğunlukla uyuyorlardı :)
evet yazmasın. nasıl olsa durup durup mesaj atıyor :)
laann ben unutacaktım seni bee! sezdin mi naptın! bi çık git artık hayatımdan! gençliğimi çürüttün laan! bana da günahh! niye yalnızca sen olasın hayatımda!

oooffffff!!!!

serserii!!

not: denizin kız arkadaşının resmini koyacaktım şuracığa. kıskanamamam konusunda bana hak verecektiniz. ama yapmamam gerektiğine karar verdim. sebebini bilmiyorum.

not2: volkanın da pabucu dama atıldı böylelikle :) ben bilemem elini çabul tutsaymış o da. çok sıkı rakibi var! :)

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: