20090218

beynimin içindeki amcalar halalar teyzeler


ev değiştirmeye karar verdim 1 hafta kadar önce. internetten çok sevimli bir ev buldum hatta. birkaç gündür de eve çıkacak arkadaş arıyorum. hatta internete bile ilan verdim. neyse o ilandan ekleyen bir kızla konuştuk dün. bugün buluşacaktık. ekti sürtük. gittim 20 dkk bekledim gelmedi bastım geldim eve. ama iyi sövdüm. moralim de bozuldu baya. bu ev arkadaşımın da haberi yok daha çıkacağımdan ama sezmiş olsa gerek iyilik meleği gibi süzülüyor evde oradan oraya. geçti cicim geçti!
bu aralar da neler oluyorsa kısmetim bi açıldı ardı arkası kesilmiyor. doğukanın bi arkadaşı takmış kafayı bana. hatta sağlam takmış herif evlilik hayalleri falan kuruyormuş ahah xD ki doğukanın dediğine göre bundan önce hayatına giren kızların hepsine seks gözüyle bakmış bir adam bu lafları söyleyen. neyse sallamadım tabi. hiç o havada değilim.
hee bi de cumhurla mesajlaşıyoruz faceden. hani çilekeşin bateristi olan. yaa vallahi bişey yapmadım ama yaa. ekledim 3 sn sonra kabul etti ben de 'aha ne çabuk!' yazdım. laf olsun diye yaa, öylesine. dün oldu bunlar. sonra bugün 'bu da biraz geç oldu heralde :) 'diye msj atmış. 'bira öyle oldu ama sorun değil' dedim ben de. ' ee kimsin neler yaparsın' gibi bişeyler yazmış. biz bununla 2 buçuk yıl kadar önce ıspartada çilekeş konserinde tanışmıştık. bebeydim tabi o zamanlar :) neyse onu hatırlattım falan öööyle uzadı gitti muhabbet. hala konuşuyoruz. hayırdır inşallah. 2009 baya bi sıkı başladı ya devamı gelsin isterim :) nasıl bir şans bu üzerimdeki yaa :)

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: