20090419

azrail ensemde!


gecenin 12 buçuğu, koca istanbulda başıma bir hal gelse canla başla koşacak tek bir adem oğlu yok! damdam, vişnem bide ilayda var onlar da ne yapsınlar yazık kız başlarına! koca evde tek başıma deniz kızı bloguma yazarken elektrikler kesildi. dolayısıyla internet de tabi. açtım word'ü yazıyorum. biri gelip tecavüz edip organlarımı çalıp içime buz doldurup giderse delil olsun diye :)acıyın lan bana!ne hallerdeyim. dostum diyebileceğim bir iki kişi var koca şehirde. gerçekten samimiyetine inandığım ölsem hakikaten üzülecek. ıssız adammışmış! en azından arayınca koşa koşa gelen bi dolu fahişen var lan! benim fahişem bile yok! :Pbilgisayarın iki yanına mum yaktım oturuyorum. birazdan bu teknoloji harikasının da şarjı biter. yatsam uyuyamam da şimdi böyle götüm üç buçuk atarken!
en yakınımdaki yakınım deniz! ölsem, sever kitlemden birileri söylemediği taktirde ruhu duymayacak halbukisi 200 300 metre şuanda aramız. ne hoş! belki mesaj atar yanıt alamaz, birkaç çemkirir, sonra söver öldüğümden habersiz siler beni. ne hoş!
eğer ki bugün elektrikler gelmeden başıma bir fenalık gelirse zaten bu yazı blogumda yayınlanmamış olacak. vasiyetimdir yayınlayın. son nefesinde denizi sayıklayarak gitti diye bilinsin! (heç alakası yok gayet de kelime-i şahadet getirerek giderim ne sayıklayayım cehennemlik olması muhtemel bir adamı :P)
ben şimdi bilgisayarı kapatayım ki organ mafyasının üyesi olan tecavüzcü katil geldiğinde açıp da silemesin. gerçi parmak izime duyarlı cesetimi sürükleyip parmağımı dokundurup gayet de açar. a.k. ben böyle teknolojinin!
saat 1 oldu! kapının mandalını çevirdim. 2 tane de anahtarlı kilidi vardı onları da kilitledim anahtarı birinin üzerinde yatay konumda bıraktım. (çelik kapı üreticileri de kendine pay çıkarsın eğer bugün evime katil ruhlu tecavüzcü organ mafyası elemanı girerse!) odamın kapısını da 2 kere kilitledim! bu mum yanarken yatarsam, uyursam da ev yanarsa... kapılarda da o kadar kilit var... söndürürsem de zifiri karanlık olacak gece körüyüm birde, ki bu yaşta karanlıktan benim kadar korkan da yoktur :/korkuyorum lannnnn!!!
daha evlenecektim ben yaaa! :(

(18 nisan 2009 01:.. a.m. tarihli yazımdır kendileri henüz ölmedim yani :D )

5 fikir fıtlatımında bulunulmuş:

perikizi | 20 Nisan 2009 09:52

Delisin sen öyle böyle değil hani :)

ben | 21 Nisan 2009 01:20

beni tanıyan herkes en az bir kere söyledi sanırım bunu bana ve çok acı ama evet öyleyim sanırım :)

perikizi | 21 Nisan 2009 09:06

devam böyle fireşşş sevdim seni kayıp prens yazılarına da devam :)

ben | 21 Nisan 2009 18:27

evet yaa onu ihmal ettim :/
bulamayacağıma öyle çok inanıyorum ki ondan sanırım :)

perikizi | 22 Nisan 2009 09:56

allah seni emi =/ulan herifin burcunu bilem bulmuşsun kayıp falan değil yahu :)