20090423

sığıntı ve sığınak



emesende seni çevirim içi görmek istiyorum. garip bir saplantı bu. dışarıda meşgul hiç farketmez biliyorum ki oradasın. sığınacağım biri olmalı hep. şimdi de sensin o. konuşmasak da anlatıyorum ben sana sen oradayken, canımın nasıl acıdığını neler hissettiğimi...
hayatın içinde hayattan çok uzak yaşıyorum. belki de bağlanmamak için hayata. sığınağımı ondan yana seçmemek için.
sana da hep kalacakmışsın gibi bakıyorum. bir süre sonra çok özel olacakmışsın gibi benim için. her seferinde bunu istedim ben, yine bunu istiyorum.
sığındıklarımı ben seçmedim hiç. hiç demeyeyim çoğunlukla. onlar geldiler hayatıma benim onlara sığınmaya ihtiyacım olduğunu bilmeden. hatta sığındığımı da bilmeden. kaldılar ve gittiler. onlar gittikten sonra nasıl bir boşluğa düştüğümü bilmeden.
o yüzden gitme diyorum sana, gitme! o en sağlam sığınağımı bulmadan gitme sen de ne olur!

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: