20090408

bayan beyin?


birton yazacak şey vardı aslında. olayın heyecanıyla erteliyorum hep sonra da aynı hevesim kalmıyor.
bütün zihinsizler beni mi bulur be kardeşim! ben insanlardan bu kadar soğumuş uzaklaşmışken sayıyla mı yolluyorlar sizi bana hıı?
sivri zekalının biri feysten deniz yılmaz diye hesap açmış beni eklemiş. ben de mesaj attım 'aaa deniz yılmaz hem de 5 şubat 1974 ahahah!' diye. 'eee eheh diye cevap geldi'. 'eeesi deniz yılmaz sen git yeni hesap aç ilk iş olarak da beni ekle. çok duygulandım bir kere daha taptım valla' yazdım güldüm. 'ne demek her zaman' yazmış. ben de 'sen sıç da bokunla oyna!' yzdım altına da not düştüm dersine iyi çalışmamışsın deniz o şekil gülmez diye. bu süpersonik zekalı arkadaş başladı işte ben senden iyi biliyorum denizin nasıl güldüğünü bilmem ne işte deniz hakkında merak ettiğin bişey olursa bana sorabilirsin falan filan...
'teşekkürederim çok incesin ama ben kendisine soruyorum soracaklarımı.sanmıyorum ki deniz bu şekilde adına hesaplar açıp insanlarla uğraşan birini kendine muhattap alsın, ama bu şekilde kafanda kurduğun ütopyalarda tatmin ediyorsan kendini farklı bir psikoloji anlayışın var senin.iyi eğlendim tekrar teşekkür ederim.' yazdım. sonra fake hesap diye bildirdim. bloglandı tabi. sen üşenme git yeni hesap aç bana cevap yazmak için.
'merak etme canım kafamdan ütopya üretmem ben eğlenceli biriyimdir doğru insanlarlada uğraşmam yalnız sana özel bi durum bu emin ol heheh.ne görürsem söylerim yalnızca emin ol bende soruyorum ona hemde yakından mail atarak değil.bence hatayı kendinde aramalısın bu konuşmamızdaki.demekki bişeyden kıllanmışım ne dersin.neyse bende çok meraklı değilim sana.tavsiyem fazla şımarma iyi değildir'
bak bak yazdığı mesaja ahahahah :D altıma sıçırttı hatun resmen. ilkokuldan sonrasını atlamış muhtemelen bu insancık. amaaaa yaniiii... şimdi ne diyeceğimi de bilemiyorum ki. evet haklıdır muhtemelen onun denizle arasındaki muhabbetle bizim dialogumuz çok farklıdır denizle. bu konuda çok da hoş bir cevap yazardım ben... ehehehe :D
denizle mesajlaştığımızı bu şekil beyni olmayan kimse bilmiyor çok eminim. son mesajı iyice şüphe uyandırdı bende acaba o son konserde gördüğüm manitası mı ki bu dedim. 'emin ol' kelime grubunu da çok sık kullanıyor öyle de bir ipucu var lakin hiiiiiiç uğraşamayacağım kimdir nedir...
bir müddet sonra yine mesaj atacaktır eminim duramayacaktır bu kafadaki bir insan :)
yarattın takip et be rabbim :)
aahhh aaahh ne hatunum ben de bea ahzuhauzh xD

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: