20090422

yeniden...


öldükten sonra bir daha doğabilsem keşke. nerde nasıl hiç bilmesem de isterim bunu. belki afrikada belki kosovada...
savaşın tam göbeğinde doğacak olsam da isterim böyle bir ayrıcalığım olsun.
belki ergenliğe henüz girmiş bir genç kızın gayrı meşru çocuğu olurum. belki kraliyet soyundan gelen bir ailenin erkek çocuğu, tahtın varisi olurum.
nerde ve ne zaman nasıl olursa olsun bir defa daha nefes alabilmek isterim bu dünyada. bu kez pek fazla şeyi değiştiremeyecek gibiyim ama o zaman belki böyle bir şansım da olur.
şuanda bana ait olmayan bir hayatı yaşadığımı düşünürken belki o zaman sahiplenebileceğim bir hayatım olur iyisiyle kötüsüyle ve geçmiş hayatımın şahitliğini de yaparım o zaman.
kim bilir azrail geldiğinde belki de bana böyle bir lüksüm olduğunu söyler o gün :)

hayatım bana ait olmasa da hayal dünyamda sınırlarım yok. belkilerle yaşamak insanı yorsa da sanırım devam edeceğim buna. (son iki cümlem baya bi şarkı sözü yapılası oldu eheh :D)

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: