20090427

sığıntı ve sığınak 3


sevgili okuyucum şizofren diyeceksin şimdi bana bu yazdıklarımdan sonra ama değilim. belki ruh hastasıyım ama şizofren değilim yani. yükselen burcum boğa akrebin tam zıt burcu ondan kaynaklı da olabilir bu günlük yada anlık değişimlerim. ben de kendimi çözemiyorum o yüzden hissiyatımı çözümlemeye çalışmadan oku sen yalnızca :)
bu sığınağıma değineyim en başta. hiçbir bilgi vermedim hakkında gerçi yalnızca ismini söylemekle yetineceğim kimliğini deşifre etmemem gerekiyor :)
cuma günü atölyedekilerle ev partisi yaptık bizim evde. topladım geldim bizim grubu. fıçı birayla 70lik votka aldık maksat alem yapmak zaten. erdem şahane bir karışım yaptı hatta tarifini vereyim sen de dene. şekerli olduğu için fena çarpıyor ama tatmalısın. burn şeftali suyu ve sodayla karışımı yapacağın kabın yarısını dolduruyorsun (biz 1buçukluk kola şişesinde hazırladık çünkü çalkalamamız gerekiyor) geri kalan kısma da votkayı boşaltıyorsun çalkalıyorsun. hoş bir karışım. ben gaza gelip koca bardağı fondip yaptığım halde çok da kaybetmedim kendimi. ferdi tayfura batsın bu dünyada eşlik ettikten sonra mezdekede göbek dansı yaptım. bira falan da içtik kim ne içti eminim hesabını bilmiyordur kimse :D ama 5 tane teneke ve o fıçının da dibini gördük 6 kişi. neysee ben yine bu gelgitli ruh halleri içindeyken msnde konuşmaya başladık barışla sonra ben yatıcam şimdi numaramı vereyim ara konuşalım dedi. aradım dertleştik saat 2 buçuk falan civarı ama. gecenin geri kalan kısmını alkolün de etkisiyle 'bana hayatım dediiiğğ' diye sayıklayarak geçirdim :) ertesi gün arar mı acaba diye bekledim ama kısa sürdü beklentim mantığımı kullanınca vazgeçtim. emesene girdi iki kere dedim eğer gerçekten önemsiyorsa en azından buradan yazar ama yazmadı. konumu dışarıdaydı gerçi ama olsun, kendim kurdum kendimi bunalıma soktum yine. ondan sonra da bu başlığın 2 numarasını yazdım ama şimdi yalanlamak üzere buradayım :D
dün mesende gördü yazdı hemen.
-'naber alkolün etkisi geçince pas vermiyor musun' dedi. ben de direk dişlerimi biledim işte nasıl olduğumu sorman gerekmiyor muydu falan diye...
-'naber dedim? neyse iyi geceler' yazmış. mal oldum kaldım tabi! ıkk mıkk yaptım 'nankörlük hiç lezzetli bişey değil' dedi baktım kaldım bilgisayara ama anlattım da meramımı. dedim işte takdir edersin ki yeterince tanımıyorum seni çat yapıştırdı:
-'gecenin yarısı tanımadığım insanlarla yarım saat telefonda konusmam ben' diye. dedim 'bilmiyorum herkese mi böyle davranıyorsun diye sormak istedim ama soramadım'.
-'benimle ilgili bişeyler duymak istiyosan birazcık insanlara sorabilirsin ne kadar soğuk gıcık ukala artist olduğumu duyucaksın sadece.' dedi. bende bundan korkuyorum zaten dedim sonra açıklama yaptı
-'çünkü ben insani duygularımı sevecenliğimi ilgimi sevgimi sevdiğim veya yakın hissettiğim veya öyle oldugunu düşündüğüm insanlara sunarım sadece, eğer merak ediyosan . . ben kimseyle konuşmam. telefonlara çıkmam açmam yazmam cevap atmam aramam.kimseyi düşünmem.cevap vermem soru sormam suratlarına bakarım ukala ukala'
ekledi:
-'insanlardan nefret ediyorum o kadar incitildim ki içimde çok az sevgi veya benzeri iyi duygular kaldı herkesle paylaşıcak kadar fazla miktarda sevgiye sahip değilim'
ve tekrar ekledi:
-'o yüzden sadece kendi sectiğim insanlara sunabilirim. ailem yakın arkadaslarım veya buna layık gördüklerim. bunu bilmek zorunda değildin artık biliyosun.'
ben yine mal oldum kaldım ağzım kulaklarıma doğru hamle yaptı kaldı öyle :)
ondan sonra da yattı uyudu zaten.
işte o barış ve balık burcu :)
umarım herşey iyi olur...

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: