20090512

edward cullen


alacakaranlık, yeniay, tutulmadayım şimdi. bitmesin bu serii yaa. valla okumaya korkar oldum bitecek diye.
filmini izlemedim alacakaranlığın böylesi çok daha iyi. filmdeki edward'ın hiç de öyle tasvir edildiği kadar ihtişamlı bir yakışıklılığı yok. hayal gücümde yarattığım çok fena oovvff! aldı götürdü beni kitap yaa.
sabah gülümseyerek uyanıyorum böyle aşık gibi. sanırsın o kusursuz aşk hikayesindeki başrolü ben paylaşıyorum edwardla. Bella'nın ağzından anlatılıyor olaylar ondan olsa gerek bu aşırı dahil olma. nasıl kışkırtıcı tasvir ediyorlar ilişkilerini, buz gibi bembeyaz tenii... ayy ayyy!
yeniay'da edwardın olmadığı kısımlar sıktı biraz gerçi ama dahil oldu kabaktadı vermeden. filmini izleyip de vurulduysanız bir de serisini okuyun derim ben...
össye 1 ay kaldı yetenek sınavlarına 2buçuk ay, ben elimden düşürmüyorum kitapları. olacak iş değil. zamansız depreşti yine kitap aşkım!

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: