20090510

plan A


şimciiii benim ev arkadaşı yine izmire gitti gerçi buradayken de en az haftanın 3 günü yanlız uyuyorum evde. gidip gidip sevgilisinde kalıyor. kalmadığı günlerin de en az birinde ya da 2sinde sevgilisi bizde kalıyor baya aktifler anlayacağın :)
neyse şimdi ben yine başladım dün gece paranoyalarıma uyuyamadım sonra 1 buçuk saat öyle yattım durdum. eve biri girse polisten başkasından medet umamayacağım gecenin o yarısında beni kurtarmaya gelebilecek kimsecikler yok. ölsem kalsam atölyenin olmadığı bir gün atölye gününe kadar kimsenin haberi olmayacak hatta atölye günü de az biraz şüphelenirler. ertesi güne kalırım kokarım falan öyle bulurlar gerçi annemler 1 gün ulaşamasa hemen gelirler istanbula da.
valla manşetlerde bile gördüm kendimi yeminlen; 'mimar sinan üniversitesi hayalleriyle memleketini bırakıp istanbula gelen genç A.A. kiralık evinde tecavüz edilip vahşice katledildi...' yanlız secret falan olacak ben böyle saçma saçma kuruyorum paso kafamdan harbiden kazaya kurban gidicem!
neyse dün hesapladım 1buçuğuncu katta falan oturuyorum ben. odamda da 2 tane fransız balkon var odamın kapısını da kilitliyorum böyle yanlız olduğumda. eğer ki arka balkondan falan girerse hırkız atarım kendimi aşşa en fazla bacağım kırılır. kırık bacağımı sürüye sürüye karşı apartmana ulaşıp bütün zilleri çalarım herkescikleri ayağa kaldırırım sobeleriz hırkızı. nası plan?
yok olmamış bu diyorsan gece uzun nasılsa bu gece de uyuyamayacak gibiyim bir tane daha plan yaparım ;)

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: