20090531

manyak mıkantısı


manyak bu insanlar yaa valla bak, hemde çok manyak!
taksimde çok kritik bir nokta var, vişnemle oraya geldiğimizde muhakkak manyağın biri bulaşıyor bize!
geçtiğimiz haftalarda kurstan önce kahvaltı yapalım dedik vişneyle taksimde. sabahın kör vakti gittik bi terkoz yaptık önce sonra bir güzel kahvaltı ettik keyifli keyifli çıkıyoruz meydana doğru broşür dağıtan elemanın biri atladı önümüze almadık devam etmeye çabalık 'aaa siz edie ile büdü değil misiniz? ayyy nerelerdesiniz çok özlettiniz kendinizi... ne zamandır çıkmıyor susam sokağı da...' konuştukça konuşuyor ama, bir yandan da gülüyor. bi de tüm bunları baya yüksek sesle söylüyor adam. bunları duyunca koptum tabi ben yarıla yarıla gidiyorum hala bağırıyor arkamızdan edie'yle büdü diye bişeyler söylüyor bağıra bağıra o da kopuyor ama bildiğin kaçık yaa. hiç normal değil ruh sağlığı çok belli. vişnem ayar oldu biraz ama ben çok eğlendim meydana çıkıncaya kadar hatırlayıp hatırlayıp tekrar güldüm.
bugün de yine aynı kritik noktadayız sırtımızda bazukalar var. 'pardon benim resmimi çizer misin?' diye bağırdı biri hiç dönüp bakmadık 'bakar mısın? , ablaaaaa, ablaaaaa!!' yırtıyor kendini hıyar yanından geçerken de görmüştük tipleri öyle kazma gibi de görünmüyorlardı halbusi gayet alternatiflerdi hatta kız da vardı yanlarında eğer tahmin ettiğim grupsa bunu yapanlar tabi. onlardır diye düşündüm çünkü biz arkalarındayken de bi kaynaşma fısıldaşma olmuştu.
özetle o bölgedeki kutuplaşma bizi manyak mıknatısı yapıyor :D

1 fikir fıtlatımında bulunulmuş:

ben | 19 Ocak 2010 22:50

senin manyakların benimkileri dövermiş :)