20100306

sana


benim, insan olmaktan ileri geldiğini düşündüğüm, ''insan'' a üzülme vasıflarım var. arkadaşıma belki düşmanıma belki kel alaka bir insana... gariptir... bir işi kenarından köşesinden tutup, sırf seni mutlu etmek adına baştan çizip sana göre şekillendirmek, baştan yaratmak hislerim var. çünkü ben insanım. çünkü dediğim gibi insan olmaktan gelen bu dürtü, sana yepyeni bir hayat bahşetme arzusu devşiriyor ta derinlerime. mutlu olmanı istiyorum. mutlu olmak? neye göre, kime göre, her nasıl olacaksan ama sadece sana göre. sana yakışacak şekilde ve sana özel. çünkü bu benim bahşettiğim mutluluk ve bu sadece sana bahşedilen mutluluk...
yaşam herzamanki gibi her birimizi toza dumana karıştırıp sıradan yapmaya çalışacak. bazılarımız direnecek. bazılarımız teslim olacak. sen benim kıymetli bildiğim insan her zaman yerleşmiş bu yanlışa başkaldıracaksın. şu vakte kadar beni yanıltmamışsın. şu vakte kadar senin ağzından işittiğim sağlam gerçeklerine her zaman inancım tam. bu yüzden biliyorum ki sen en' leri hakeden nadir ''insan'' lardansın. bu yüzden sen o kıymetli sonu, deli gibi çaba sarfederek çoktan hakkettin. sen, deli gibi diye tabir edilen şeyleri çoktan hakkettin. sen yalnızca gerçekleşmesine ramak kalmış biricik hayallerinin sabırsız takipçisisin.

morchee

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: