20100408


hayal kırıklıklarımı kendim yaratıyorum ben aslında.
nasıl oldu da bu kadar geç farkedebildim bunu bilmiyorum ama sonunda farkettiğime seviniyorum.
hayal kurmaktan değil ama insanları hayal dünyamda kurmaktan vazgeçmeliyim.
kusursuzu kendim yaratma çabasından vazgeçmeliyim ki insanları oldukları gibi sevebileyim.

hiç biri senin düşündüğün gibi değil işte. 'öyle' değiller onlar. bir tanesinin yarısı bile öyle değil ki. kandırıyorsun kendini.
istediği dünyada yaşama hakkı tanınmıyor kimseye neden sana tanınsın.

bir düşün; bir değil, iki değil, üç değil bu kendi dünyandaki kendi insanlarını yaratma hadisen.
gözlerini kapatıp, kulaklarını tıkayıp canının istediği gibi görmekten vazgeçmelisin artık insanları.

bir an önce kendinle bu tehlikeli oyunu oynamaktan vazgeçmelisin yoksa insanları sevmemeye devam edeceksin.

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: