20100428

filaş haber


aman tanrım!
günahını aldım adamın. breh!
feysbukunu kapatmış.
ankara konseri epey sıkıntılı geçmiş. sahneye 3 saat geç çıkıp 1 saat bile kalmamışlar sahnede.
konserden sonra Burak seyircilerin arasına karışıp üzgün olduğunu şahsen daha fazla sahnede kalmak istediğini söylemiş.
Deniz bir haltlar karıştırmış yine sanıyorum ki millet kin kusuyor şu anda ona.

eh olacağı buydu ama. ben dedim mi? dedim evet.
millet her bir şeyin farkına varacak bir gün dedim. hatta Burak'a da dedim bunu. yarın eskişehir konseri var gecenin bu saatinde arayamayayım dedim ama kaç gündür aklımda.
canı epey sıkkın olsa gerek.
hiç kıyamıyorum bu adama da melekten bozma bir şey olduğundan.

Burak'la konuştuktan sonra olayın iç yüzünü yazarım yine.

Deniz Yılmaz yazık ediyorsun gruba. kes şunu artık!

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: