20100406

ve son deniz


bir aşk...
ilk aşk...
ne denli büyük sevebileceğini anladığın ilk aşk...
hayatın olmuş bir aşk...

bir gün biter.

kendi dünyanda yarattığın, şarkılarda anlattığın adam hiç olamayacaksın deniz yılmaz. senin adına üzgünüm.

bu son deniz yılmaz. hem senin için hem benim için. yazık sana. yazık bana da...
hiç farkında olmadan, son derece habersiz olarak beni büyüttün. beni senden daha çok büyüttün. ya da ben senin aşkınla büyüdüm, kendim büyüdüm. bu yüzden teşekkürler sana değil bana deniz yılmaz.
36 yaşından sonra dilerim benim yaşıma gelirsin bir gün, benim kadar büyük sevmeyi öğrenir hayatı benim kadar iyi tanırsın.
çünkü sen değilsin şarkılarında anlattığın. insanlardan, hiçe dönmüş dünyadan müzdarip olan aslında sen değilsin. sen ayak uyduransın. sen o insanlardansın, o hiçe dönmüş dünyadansın. ve ben ne o insanlardan biriyim ne de o hiçe dönmüş dünyanın izleyicisiyim.
yazık sana adam!
hiç umudum yok ki belki bir gün büyürsün...

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: