20090309



bazıları iyiki vardırlar. pek vurgulanamasa da hayatlarda kapladıkları yerin önemi çok büyük mutluluktur varlıkları kimileri için. ne çok boşluğu doldururlar onlar bilmeseler de. yüzlerini gördüğünde, iki kelam ettiğinde içi kıpır kıpır olur insanın. hoşgeldin diyememişsindir hiç onlara layığıyla ama hoşçakal demek istemediğini de söyleyemezsin hiç.
zor zamanlar geçiriken ne kıymetlidir o sıcacık gülümseyişleri o özel insanların. halini hatırını sorması ne de değerli hissettirir kendini. sımsıkı sarılasın gelir. yada gelmez. bilirsin sen tökezlediğinde tutacaktırlar kuvvetlice, kimi zaman da hiç izin vermezler tökezlemene alırlar önündeki engeli, yürüdüğün yolları dümdüz ederler.
bazıları da özel olmaya çalışırlar hep. hayat hikayelerini bir solukta karşılarındakine anlatırlarsa ona kendini özel hissettireceğini, onun için önemli olacağını düşünürler. belki bir sıcaklık doğar bu tavırdan ötürü ama her insana duyulabilecek bir ilgidir o anda hissettiğin. uyursun uyanırsın yine çok fazla şey ifade etmeyen insandır o senin için.
bu aralar çok daha yakınız. sanırım aştık artık bazı şeyleri. hiç söyleyemedim size öneminizi.
seviyorum sizleri... iyiki geldiniz hayatıma! varlığınızı seviyorum...

NOT:Bu fotoğrafı çok seveceğinizi biliyorum, tıpkı benim de çok sevdiğim gibi hem de =)

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: