20090308


Benim bir eleman vardı hoşlaştığım bir ay kadar önce.gittiğimiz mekanda çalışılıyordu.biz kesişmeye başlayınca daha sık gidildi o mekana tabi :) hatta ve hatta vişnem de aynı mekandan bir elemana kilitlendi benimkinin arkadaşı. (benimki demeyeyim yok öyle bir şey. cey cey diyoruz biz ona. ama adı ceyhun, ceyhan v.b. bişey değil hatta C bile yok adında :) yanlış bilgilendirilme sonucu peydah olmuş bir lakap, o şekil kaldı dilimde.) vişnem de o elemanla kesişmeye başlayınca gide gele yollarını eskittik o mekanın.facebooktan mesajlaşıldı falan hatta. ama en son mesajına cevap yazmadım. ilk attığım mesaja da 2 hafta sonra cevap vermişti. gerçi girmedi hiç o arada açtığımız fake adresten kontrol ediyorduk keh keh :D neyse kestik biz zaten gitmeyi. o cevap verinceye kadar da benim hevesim geçti :)
Dün erhanla buluştuk. biryerlerde bahsetmiş olmam lazım. elif geldiğinde onun evinde kalmıştık 1 gün. elifin kuzeninin arkadaşı hani. hemşerim. neyse nereye gidicez dedim ona o da cey ceyin çalıştığı mekanı önerdi, iyi gidelim dedim ben de. tam cey ceyin yanından geçerken biz trafik sıkışıktı biraz erhan 'geç canım' dedi. göz göze geldik cey ceyle o ara :D ahahahah :D çok eğleniyorum xD erhanla aramızda hiçbir şey yok bu arada. karşılıklı bi ilgilenilme falan var gibi ama kız arkadaşı vardı en son bildiğim kadarıyla. birkaç ay oldu gerçi ama aksi yönde bir bilgilendirme yapmadı sonuç olarak. neyse saat 10 gibi burcu aradı beni (yeni ev arkadaşım. bu arada ben çoktan taşındım o leventteki bulduğumuz eve) kapıda kalmış girememiş, tamam kalkıyorum dedim. kalktık erhanla beraber. beni eve bırakmayı teklif etti, yok ık mık dedim ama geldik beraber 12ye kadar falan bizde oturduk. burcu ve erkek arkadaşı geldi zaten o ara. bana photoshop öğretmeye çalıştı erhan ama pek başarılı bir öğretmen olmadığını kabul edip vazgeçti sonra :) beceremedi çünkü :)
Profesyonel makinesi var, çok güzel fotoğraflar çekiyor. hatta modellik teklif etmişti bana bir kaç ay önce. dün de hazır bulmuşken gidelim hadi çekime falan dedi ama objektiflerinin kaldığı arkadaşı çıkamayınca yattı. bu pek bi üzüldü ama ben zaten kurstan çıkmışım, öyle poz verecek halde değilim saçım başım birbirine girmiş falan. sonra sen istemediğin için olmadı falan diye bir ton çene yaptı bana ne alakası varsa :)
Bu blogumdan uzak kaldığım süre çerçevesinde biton şey oldu aslında daaa... ooff nasıl anlatıcam şimdi ben hepsinii :/
PANİK'in vokali gökhanla konuştuk msnini verdi hatta. denizin bir ara nişanlı olduğunu falan öğrendim dumur oldum. ama denizi gruptan çıkardığı için görüşmüyorlar artık. 10 yıldır tanıyor gökhan. insan olarak çok iyidir tek geçerim ama iş yapılmaz onunla tarzında laflar etti. ne kadar doğrudur bilmiyorum ama ben iş yapmicam zaten :)
Son olarak sevgili okurlarım hatırım için vereceğim linke girip KURBAN'ı seçerseniz bahtiyar olacağım. geleceğime yatırım yapıyorum! deniz biraz daha çok para kazansın ki daha bir refah içinde yaşayalım :P
http://www.travegofirarda.net/
NOT: Deniz de leventte ya hani, caddesine sokağına kadar adresimi aldı. her an kapı çalınabilir, çiçek ve tek taş pırlantayla bulabilirim onu karşımda :P (bu arada yapılacak en büyük hata: bana evlenme teklif edilirken pırlanta almaktır! hiç haz etmiyorum pırlantadan! arz ederim.)

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: