20090316

yapamadım yapamam ki


gökhan hayatıma girdiğinden beri ilk defa gördüm denizi biryerlerde. biryerler video klipler ropörtajlar falan tabi. maksadım gökhanı görmekti aslında ama deniz de olunca yanında olmadı.
yapamam ki ben yaa. ben bu adamı içimden atamam ki ortada pek de bir sebep yokken. ama gökhanla bişeyler olursa aramızda deniz hayal olarak kalır sonsuza kadar. gerçi farklı bişey düşünmüyorum ona dair, mantığımı yitirmediğim sürece de düşünmeyeceğim ama yine de bir şekilde pişman olmaktan korkuyorum.
bugün saatlerce konuşmadık. saatlerce konuştuk da öyle 5 saat 10 saat falan değil. o sebeplen uzaklaşmamak için göreyim istedim zaten gökhanı ama daha da ters tepti. böyle giderse kaybedecek beni. hiç istemiyorum ama öyle olacak.
deniz bana sağlam yamuk yapmadığı sürece atamayacağım içimden sanırım. ki yapmayacak da ben yapmadığım sürece.

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: