20090314


sürekli onu ne kadar olumlu etkilediğimden bahsediyor. kimseye bu kadar rahat anlatamıyorum bişeyleri diyor. benimle konuştuğunda kendini ne kadar iyi hissettiğini söylüyor hep. ve gerçekten de ben hayatına girdiğimden beri hep pozitif şeyler oluyor hayatında. bu beni de sevindiriyor. çok iyi biri esasen. içinde bulunduğu piyasanın gereği olarak bikaç yıl sapıtık yaşamış. ama rahatsız gibi bu durumdan kelimelerle ifade etmese de. daha sonra da içine kapanmış zaten bikaç yıl öncesindeki gökhanı da kaybetmiş sapıtık gökhandan sıyrılmaya çalışırken. şimdi seninle dönüyorum yine o eski gökhana diyor.
gülüşümü nasıl çok seviyor. bi ton şebeklik yapıyor güleyim diye. sonra iltifat ediyor sonra ben çok utanıyorum geriliyorum falan. yapmasın böyle şeyler. o kadar alışmadım ben daha.
aramızdaki ortak yönlerin ne çok olduğunu vurguluyor. hatta aynı kelimeleri kullanıyoruz. yakalayıp yakalayıp söylüyor. çok ilginç buluyor.
uyumadan bir göreyim seni diye kamera açıyor. işe gitmeden göreyim diye kamera açıyor. seni düşünmekten uyuyamıyorum esprileri yapıyor. benim zaten çok ihtiyacım olan şeyler bunlar. bir yıldır ufak yollu bir flört bile yaşamadığımdan sevgi pıtırcığı gibi geziyorum.
hala kendimi çok kaptırmamakla birlikte birşeyler olabileceği ihtimalini de göz ardı etmiyorum. yaş farkımız biraz fazla. ama geleceği olursa sağlam bir ilişki olabileceğini düşünüyorum.
şimdi ben bunların tadını çıkarmak yerine içimdeki şüphelerle korkularla boğuşuyorum. doğru yapmıyorum böyle yaparak. yürümezse yürümez. herkes hata yapar. ama hata yapmaktan aşırı korkan biri olarak engelleyemiyorum kendimi.

iyiki varmışım. o da iyiki var.

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: