20090325

bııyyyhhh!!


ne bu haller bendeki yaa! dün hadisenin dümtektek'e çektiği klibi izlerken ağladım, bugün de çıkıp çıkıp duran bir süt reklamı var her çıktığında gölzerim bulutlanıyor. ulan ne saçma bir insan oldum ben böle yaa!
menapozda değilim, olamam. hamile hiç değilim hiç olamam. e o zaman ne bu duygusallık bu ağlak haller?
ilk defa olmuyor bu geçen yıl da hepsi grubunun 4 peynirli pizza şarkısında ağlamıştım da... teeyyy ehehehe :D çok komiğim nan!
içimde bastırılmış bir emo mu var ne. kendime bile itiraf etmekten korkuyorum bunu ahahah :D

şimdi o değil de hazır yeni kayıt demişken yazıvereyim bu başlığın altında.
gökhanla az bişeyler yaşadık biz geçende. ama o kadar. ben uzaklaşmaya da başladım. kendisine de söyledim bunu 'keserim' şeklinde bir tepki verdi. sevgili falan değiliz ki olmayacağız da. ama hep hayatımda ol diyor. böyle az biraz bişeyler yaşadıktan sonra da ben devamlı nasıl olayım onun hayatında ki. gidesim var benim.
mucize üstüne mucize oluyordu ya. hadi devam o zaman. yine olsun. tam yeri tam zamanı şuan. bu ruh haliyle bi sakatlık çıkarıcam yoksa!

kafa kazan oldu yaaa!!

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: