20090314

osuruktan teyyare


yazık nan.
osuruktan teyyareye çok kızmıştım blogunu kapattı artıkın davetiyeyle adam topluyor bizleri dışladı diye. ne gereği vardı şimdi bunun ağız tadıyla okuyorduk birgüzel dedimdi. meğersem missipipi olmuş da gelmiş beni izlemeye bile devam etmiş o adresinden. damla olmasa jeton da düşmeyecek ben başka dünyalarda yaşadığımdan bu aralar. onu da izlemeye almış da o şeetti böyle böyle taşınmış falan diye. adını da hatırlayamadı 'misprimırımırı' bişeyler dedi. bugün girdim baktım da izleyenlerimden öyle buldum.
pek sevgili sabun köpüğümün sabun kokulu yanaklarından (hiç de öyle kokmuyor edebiyat parçalamak için öyle söylüyorum yıh yıh) öper şükür kavuşturana derim :)

2 fikir fıtlatımında bulunulmuş:

Missipipi | 14 Mart 2009 22:51

enee adımı görünce pek sevindirik oldum. Adıma yazılar yazılmış hobareey die :D
saolasın gözüm biyere gitmedim burdayım gözüm üzerinizde (:

ben | 14 Mart 2009 23:00

eksik olma balım :)