20091102

Ben



kendimi kandırırım hep böyle ben. kimseye söylemediğim o en şatafatlısından yalanları kendime söylerim. pek iyi ederim.
ben yapamam. ben başaramam. ben iradesizim. kabul etmeliyim. zaaf değil artık bu. böyle zaaf olmaz. bağımlılık...

rüyamda gittim sınıf arkadaşlarımdan biriyle öpüştüm. bilinç altımda denizin örttüğü neler var benim! sapık mıyım ben?

en fazla 1 haftaymışmış... hemencecik unuturmuşmuşum ben hep böyle. ne kadar seversem seveyimmişmiş...

ne oldu mesajı alınca, elin ayağın titremedi mi? karnına yumruk yemiş gibi olmadın mı?

nah çıkarırsın o adamı hayatından! muhtaçsın, acizsin. birine bağlanma zorunluluğun var. hastasın. kimsede olmayan bu salak saçma ihtiyaç sende var!

böyle devam edersen ne gurur kalır sende ne onur. bir bir yıkarsın bu güne kadar özene bezene işlediğin, gurur duyduğun o karakterini! nefret edersin kendinden. onlardan hiçbir farkın kalmaz.

acırım 'ben' sana...

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: