20091115

liseli vardı ya ah o liseli...



allam sinir oluyorum yaa!
çok siniri oluyorum yaa!
ne bu mini mini el kadar KADINCIKlardaki koca kadın görüntüsü yaa. oha ama yaa! niye at gibisiniz kızım siz? niye benden 10 yaş büyük görünüyorsunuz siz yaa? hıı?
küçüksünüz kızım siz. küçük olsanıza bea! allahalla yaa!

yanımdan bir geçiyor liseli kızlar sopa gibi sopa gibiler hepsi de. allık olsun ruj olsun far olsun fondoten olsun her nevi çirkinlik kamufle boyası var suratlarında. ah bizim zamanımızda öyle miydi.... yok anacım yeni nesil bihoş vallahi.

anime gibisin ne demek hem allasen kuzum? etrafındaki insanlar sürekli anime gibisin derlerse sana ne hissedersin? 'bir animasyon izledimdi geçende orda bi kız vardı ayyynı sen vallahi' cümlesi sana kurulsa nasıl bir tepki verirsin? anime gibi olmak... iltifat mı hakaret mi lan bu?! hayret bişey yaa! seni bilmem ama ben kızmaya başlıyorum ciddi ciddi bu işittiklerime.

ağzımı yüzümü boyamasam, sırtma şöyle boynuma değecek bi sırt çantası takıp forma giydirip sokağa salsalar ortaokul öğrencisi muamelesi görecem haa!

yok ben böyle de mutluyum kendimi seviyorum lakin şu 91 ve altı genç kızlarımız bulundukları yaşta görünüp de o şekilde davransalar hiçbir problem kalmayacak ortada. ayıptır ayıp! vakti zamanında çocuk yapaydım şimdiye size koca olurdu o koca!
yoğartık! ehehe o kadar da değil de. olmuyor ama! neyse...

hem ben gidip holding sahiplerine işve cilve yapıyor muyum? aaaa!
tamam deniz yaş olarak bir parça büyükçe lakin şöüyle yan yana konulduğumuzda gayet de 'perfect couple' oluyoruz yani ne bir eksik ne bir fazla. ( ingilizce de biliyorum mesajı vermek istedim orada evet)

bir gün üşenmeyip o liseli genç kızlarımıza 'ped nasıl kullanılır?' tanıtımı yapacağım! yaşlarını bilsinler de edepleriyle usturuplarıyla otursunlar diye. hıh!

5 fikir fıtlatımında bulunulmuş:

Bettra | 15 Kasım 2009 21:29

Aaaynen katılıyorum! Hayır merak ediyorum 30 olunca neye benzeyecekler?

ben | 15 Kasım 2009 21:53

biz 1 yıl yaşlanırken onların 2şer 3er gittiğini varsayarak hesaplarsak teyze dememiz muhtemeldir diye düşünüyorum :)

Hiç kimse | 16 Kasım 2009 10:05

Ben aynı şeyin erkek versiyonunu yaşıyorum ve kesinlikle hiç hoş değil. 10 yıl sonra yüzün oturacak demişlerdi 10 sene oldu oturmadı :)

cAt | 16 Kasım 2009 11:22

kendi canlarına kendileri okuyor. yaşlandıklarında da kırışıkları nasıl örteceklerini şaşıracaklar. küççücük yaşta yüzlerine eziyet etmeye başlıyorlar. rahatın n eolduğunu biliyorlar mı acep.

ben | 17 Kasım 2009 09:16

hiç kimse- avutuyorlar öyle oturacak oturacak diye de hiç yani. sıfatım nasıl doğduysam öyle kalmış kanımca. hatalı üretim :) yıllarca görüşmediğim ana okulu arkadaşlarım dahi sokakta gördüğünde tanıyorsa var şiddetli sıkıntı hali :)
cat- 10 yıl sonranın çıtırları olarak hayal edelim biz kendimizi, onlara otobüste yer verirken falan. eheh. çok sadistçe bir haz alıyorum aslında bu işten :)