20091121

kimo parti



geleneksel olup olmadığını bu yıl kaçıncısının düzenlendiğini bilmediğim. marmara üniversitesi güzel sanatlar fakültesi 1. sınınf öğrencilerine hoşgeldin demek adına düzenlenmiş bir partidir.
bu organizasyon dün saat 6 sularında açık hava kantinimizde düzenlenmiştir. bütün masalar toplanıp djimizin çaldığı kop kop şarkılar(exp: smells like teen ve muster of puppets'a yaptığı ilginç remiksler) ve brandaya yansıtılan disko ışıkları eşliğinde kopulmuş olup içeri açılan yerli içki standlarının dışında açılan mariaçi standında da bedava mariaçı dağıtımı yapılmıştır.
2 ekstra ve 1 normal efesin üzerine bedava mariaçimi içtikten sonra bunlarla yetinmeyip kadıköyde pilav sefası sürdükten sonra hala yetinmeyip kargaya gidip 1 33lük de orada içmiş bulunmaktayım.
alkol aldıktan sonra kusma eğilimi gösteren sevgili bünyem dün bir jest yapıp o beli sımsıkı yüksek bel eteğime rağmen miğde bulantısı bile yaşatmadı bana. şükranlarımı sunuyorum. gerçi gece bir ara çok şiddetli bulantıyla uyandım böyle hafiften terlemişim falan ama gidip de kusmadım. bana da aferin.
okulumuz saplarının çok büyük bir kısmının manita yaptığı o 4 saat içerisinde yine muhteşem bir performans sergileyerek partiden sap ayrılan sayılı insan arasına katılmış bulunmaktayım. gerçi kafamdaki binlerce soru işaretinden ötürü sevgili isteme konusunda kararlı olamamamın yanı sıra, kalabalığın içine çok fazla karışmayıp sınıfım erkeklerinin sahiplenme güdüleri tarafınca yalnız tek bir adım atamamış olmamın da etkisi vardır diye düşünüyorum. zaten o şekilde alkollü bir ortamda bir ilişkiye başlamak ilişkinin sağlığı açısından ne kadar doğru olur o da tartışılır.

okuldan ayrılırken içerideki banklarda sızmış olan gence de beni o denli güldürdüğünden ötürü minnetlerimi sunuyorum.

yanlız sabah saatlerinde denizle ilgili en erotik rüyamı gördüm bu kadar yıl sonra o ilginç oldu. eheh.

NOT: parti için hazırlanmış olan star wars esintili çok beğendiğim afişi bulamadığım için bankta sızmış olan gence ithafen böyle bir şey ekleyeyim bari dedim. bilginize arz ederim efendim.

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: