20091121

vik vik teyze


öyle bir kedim var ki akıllara ziyan. her an hareket halinde, beni kızdırmak için beraber geçirdiğimiz saatler boyunca patisinden geleni kuyruğunun yanına koymuyor veled.

daha çok küçük katı besinle bile beslenemiyor lakin daha önceden beslemişler ve kabız olmuş beslenme şekline paralel olarak da sütle doymaz hale gelmiş. karnı doymayınca da sürekli bana bir trip hali bi viyklemeler ayağıma ayağıma dolanmalar. ahh!

vücudumun her üyesinde tırnak izleri var. iyiki yaz değil yani! çizik içindeyim. boğuşuyorum diye öyle çok ısırıyor öyle fena tırmalıyor ki kanıyor resmen. bir de yüzüme karşı ayrı bir ilgisi var. öyle kucağıma oturup gözlerini gözlerime dikiyor ben bilgisayarla uğraşırken, sonra poposunu sallayıp yüzüme doğru hamle yapıyor. tamam hadi gözlerim de dudaklarım da hareket ediyor ilgisini çekiyor ama burnumla ne derdi var onu anlamadım. ben uyurken burnumla oynuyor, kulağımdaki küpeleri çekiştiriyor ağzıyla, o zımpara gibi diliyle yalıyor. (ki kulağımdan çok kötü fena huylanırım.)
diğer kediler gibi kendi yatağında uyumuyorsun tamam. gidip abidik gubidik yerlere giriyorsun şöyle başımın yanına da kıvrılmıyorsun ona da tamam ama bari oramı buramı kemirip tırnaklayıp beni uyandırma yahu! geçen sabah saçlarıma dolanmış. ben çıkarmaya çalıştıkca oyun sanıyor saçlarımı ısırıyor hey allahım dedim yaa.

deniz bey geldiğinde adını vik vik teyze koydu ki ben de artık benimsemiş durumdayım bu ismi. ilk zamanlarda asil hareketlerinden ötürü hürrem mi olsa ki diyordum ama eser kalmadı o hallerden terminatör kesildi. gerçi bu tavırlarının sebebi de deniz olmuş olabilir çünkü geldiğinde çok haşin sevdi. saatlerce oynadılar. o canının yanmadığını idda etti ama benim her yerim tırmık tırmık oluyor kanıyor.

bilgisayarımın üzerinde yürümekten de son derece haz alıyor vik vik teyze kızımız. saçma sapan yerlere giriyor, gerip garip pencereler açılıyor tilt oluyorum ben de. patileriyle mouse pede falan dokunuyor kucağımdayken. kenarlarını kemiriyor. ilgin. bir eğlence anlayışı var bunun. hiç bana çekmemiş aynı babacığı. eheh.

ve evet; şikayetçiyim memur bey!
NOT:en kısa zamanda fotoğrafını ekleyeceğim...

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: