20091125

gider ayak domuz garibi...


parmaklarımı bile oynatmaya halim yooook. (o yoook'u parmağımı o'ya basılı tutarak yazdım o derece)
dün 4e kadar proje paftası hazırladık yaa! o kafayla 2 tane vizeye girdim. bir insanın beli bu kadar ağrıyamaz kesinlikle. 86 yaşındaki teyzeler gibi hissediyorum kendimi.
tüm bu uykusuzluğun ve ağrıların ve zihin yorgunluğunun ve halsizliğin yanı sıra çok kötü fena öksürüyorum. öyle şiddetli öyle şiddetli ki ciğerlerim ağzımdan çıkarken kample organlarımı da alıp gelecekmişcesine tabiri caizse.
domuz gribi olabilirim. cidden olabilirim. inanıyorum ben kendime.

bavul hazırladım. gidiyorum. 10da uçağım var teee atatürk hava alanından. ekspres otobüse atlıyorum kadıköyden 1 buçuk saat sürüyor yol ve uçağıma 1 buçuk saat kala hava alanında oluyorum. uçağı bekler iken kitap okumayı temenni ediyorum lakin uyuyabilitem çok yüksek orada ortalık yerde!

lan hava alanında domuz gribi şüphesiyle karantinaya almasınlar beni? yıh yıh.
neyse haberlerde 'bayram tatilini fırsat bilip ailesini ziyarete gitmek üzere olan genç A.A. atatürk hava alanında domuz gribi şüphesiyle karantina altına alındı...' falan diyorsa bilin ki o A.A. benim.

pazartesi sabahı dönüyorum. bilmiyorum fırsatım olabilir mi yazabilir miyim oralarda. eğer ki yazamazsam sağlıcakla kalın dostlar.

hepiciğinizin KURBAN bayramı mübarek ola... (en sevdiğim lan!) (KURBAN... kurban... Kurban... KuRbAn... kUrBaN... hihehhiheh!)

1 fikir fıtlatımında bulunulmuş:

brakulla | 25 Kasım 2009 23:57

senin de bayramın mübarek ola, geçmiş ola, vb.