20100110

Kurban- Gelme


Gözüm yoktur amma
Gönül çok uzakta
Belki çoktan öldü
Belki yaşar hala

Herşeyi görensin
Yerimi bilensin
Sakın gelme asla
Gelme haber yolla


Yoluna çıksam da
Sararıp solsam da
İlacım sen olsan da gelme

Bir ses ta derinden
Dedi vazgeç yol yakınken
Yollar bana koymaz
Tutarsan elimden

Herşeyi görensin
Yerimi bilensin
Sakın gelme asla
Gelme haber yolla


Yoluna çıksam da
Sararıp solsam da
İlacım sen olsan da gelme

ben bu adamları bu sebeple seviyorum işte. inanılmaz olmalarının sebebi bu tam olarak. her dize, her mısra bambaşka bir yerinden süzülüyor aklımın. ilginç taraflarından bir diğeri ise şarkıda hepi topu bir avuç kelime bulunması.
ne yapmalı, nasıl anlatmalı diye düşünürken dolanmaya başlıyor bir melodi kafamın içinde ve diyorum 'yazmak için niye çabalıyorum? böylesine derin ve net ifade edilmişi varken'.

zor değil youtube'a yazın da bir dinleyin bakalım neden bu kadar konuşmuş bu kız.

bu gece de haliyet-i ruh-iyeme tercüman oldun Kurban. üçbinsekizyüzatmışsekizinci kez teşekkür ederim...

haydi yalnızlığım, uyuyamayabilen bu insanı uyutma zamanı...

NOT: okanın ses tonuyla evlenmek istiyorum. yada zekası ve ses tonunu sarışın, renkli gözlü, uzun boylu ve kaslı bir beye modifiye etmek istiyorum. sonunda beyim olması şartı ile tabiki.

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: