20100102

kimo parti no:2 ve yeni yıl


yeni yıl eskimeden bir an evvel bir şeyler yazayım dedim.

yeni yıldan bir gün önce okulda yeni yıl partimiz vardı. içtim, kop kop yapılan mekana pencereden girdim, epey bir süre kop kop yaptım, bunaldım çıktım. yemekhanenin arkasında içmeye devam ettim. sonra önüne geçip ateş yakaraktan bizim gibi dışarıda eğlenmeyi tercih etmiş gençleri başına topladım. sohbet ettik, eğlendik. end. tas. mezunu bir genç ablamız ateş dansı yaptı. pek beğendim.

sınıf arkadaşlarımdan çok sevdiğim bir tanesi beni ilk gördüğü andan beri deli divane seviyormuş. bütün o yapılan jestler, iltifatlar ondanmış. evlenme teklif etti. hiç hoşuma gitmedi bu gelişme. demekki neymiş; 'ilişkinizin yıllanmadığı erkekler sana aşırı iyi davranıyorsa bir an evvel kendini uzaklaştırmalısın'mış.

iyi niyetli düşünen aklıma çısayım! bir değil, iki değil akıllanamadım hala.
sonra paranoyak oluyorum bu tip kandırmacı davranışlar yüzünden!

neyse devam edeyim kaldığım yerden. çok sarhoş bir heykel mezunuyla karşılaştık, tanıştık. epeyce konuştuk sohbet ettik. o sırada bölümdaşım 2. sınıflardan bir çocuğun burnuna yumruk attım istemeden. tokat da değil yumruk bildiğin. nasıl başardım bilmiyorum. pazartesi okul çıkışı tenhada dövüşmek üzere sözleşip ayrıldım okuldan.

yazasım kaçtı yanlız bir anda. sonra devam edeyim.

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: