20091229

pek bir ilginç hadiseler


dizi teklifi aldım bugün.
okul çıkışı yemek yerken aradılar. atv'de yayınlanacak bir gençlik dizisiymiş. başroldeki çocuğun kankası olacakmışım.
devamlı bir proje olduğundan okulumu aksatır korkusuyla reddettim.
çok içime sinmedi gibi de kararım ama bilmiyorum.
hafta sonu projeleri için arayacağız yine dediler. bakalım.

istiyorum ama gerçekten böyle bir projede yer almayı. ölmeden önce yapmam gereken şeylerin arasında kesinlikle.

okuldan arkadaşlarımla avatar'a gittik bugün. 3 boyutlu. çok başarılı buldum. ciddi anlamda çok beğendim. şiddetle tavsiye ederim.

cinebonus'un gözlüklerini de yürüttük bu arada. tuvalete giderken sepetin içinde bir tane daha buldum onu da aldım lakin gözüm doysun diyerekten çıkarken onu bıraktım.

ben iyi bir insanım.

iki gündür bir kahve falı muhabbetidir gidiyor. saatlerimizi harcıyoruz resmen 'hahaha, hihihi'. pek bir ferah, pek bir temiz çıkıyor gerçi. hiç kötü bir şey yok. sebeplenip mutlu oluyorum ben de.

güzel şeyler oluyor gibi yavaştan yavaştan hayatımda. kendimi iyi hissettiriyor.
fallarda da söylemişlerdi zaten bana eheh.

3 fikir fıtlatımında bulunulmuş:

Adsız | 2 Ocak 2010 04:30

bayildim bloguna ben .)

ben | 2 Ocak 2010 13:22

hobarey!
bloguma bayılanlara bayılırım :D

teşekkür ederim. blogum sizlerle güzel efenim :)

ben | 4 Ocak 2010 20:04

evet. castistanbul. başvurumun ertesi günü aradılar bir de çat diye. hayretim şaştı :)