20090731

çoban yıldızı


yağmuru ilk defa sevmedim. ıslatmasın mezarını. sudan korkuyordur artık!
gök de gürlüyor soğuktur da orası.
çıkıp dur artık diye bağırasım var!

baya bir sıktım kendimi 2 gündür. bugün yemekte teomanın çoban yıldızı şarkısı çaldı. yine sıktım sıktım. gözlerim doldu sıktım sıktım. bu sefer engelleyemedim. bir anda hıçkırıklara boğuldum ama yine toplum içinde olduğumdan frenledim kısa kesmeyi başardım.

ölümden korkuyorum demiştim her geçen gün daha çok korkuyorum. beni sevdiklerimden sevdiklerimi benden ayıracak hiç haber vermeden. ne ben hoşçakalın diyebileceğim, son kez sarılacağım ne de onlar...

babannemin hastane yatağında son el sallayışı geldi aklıma. yine sıkıyorum kendimi.

1 buçuk ay sonra kazandığımda bırakacağım sigarayı. sinüzitim azdı sanırım ki çok fena öksürüyorum. annemlere söylemedim üzülüp endişelenecekler boş yere. ama uykularımı bölüyor. 2 gündür de gece boyunca sıçrayarak uyanıyorum belirli periotlarla...

kendime daha iyi davranacağım ve bundan sonra aklıma geleni yapmak hususunda çok daha az frenleyeceğim kendimi. yapmadığıma pişman olacağım daha az şey bırakacağım geride.

şimdi ölmek istemem daha hiç... gülmeden...

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: