20090719


eveeet yarınki ışık üniversitesinin sınavıyla sınav maratonum başlıyor.
ne heyecan ne stres hiçbirşey hissetmiyorum. çok umurumda değil çünkü ışık ama salı günü yapılacak olan burs mülakatında öyle demeyeceğim tabi neheh :D
sınav çıkışı atölye insanlarıyla tolgayla barışma partisi yapmayı planladık bizde. ertesi gün mülakat olmasına rağmen sabahlayacağımızı çok iyi biliyorum. alkollü kafayla mülakat daha iyi gider diye de tahmin ediyorum. bakalım. kısmet artık...
NOT 19.07 : sevgili fenerbahçeli okuyucularım günümüz kutlu olsun.

4 fikir fıtlatımında bulunulmuş:

ben | 19 Temmuz 2009 23:32

teşekkür ederim başarılı olacak sanırsam :)

ben | 19 Temmuz 2009 23:35

rica ederim.
son yarım saatin içerisinde olsak da gün bizim günümüz :)

ben | 19 Temmuz 2009 23:43

yaa yapmayın bunu ama yaa bunu söyleyen 3. kişisin sanırım :)
içim karanlık ondan ötürü öyle akça pakça bir sayfa konsepte uymuyor hele ki sınava 1 ay kalmışken...
1 buçuk ay daha sabredin mimar sinanı kazanayım yepyeni bir temayla karşınızda olacağım :)
olmaz mı?

ben | 19 Temmuz 2009 23:51

evet öyle yapalım :)
teşekkür ederim tüm okuyucular adına sabrına o zaman :)