20090712

ölüm-ek



eskiden ölümden hiç korkmazdım. hiç korkmazdım derken kendi ölümümden hiç korkmazdım. sevdiklerimi benden alabileceği için korkardım. sadece onları kaybetme korkusu...

ailemden herhangi biriyle tartıştığımda, birileri canımı çok yaktığında ölümü düşündüğüm bile olmuştur kendi adıma. hatta sık yapardım bunu. 'şimdi atsam kendimi şurdan nasıl pişman olurlar. bana ölümü düşündürtecek kadar zarar verdiklerini anlarlar. vicdan azabı çekerler!' diye geçirirdim aklımdan. ciddi ciddi geçirirdim hemde. kaç tane teori ürettim kafamdan ölümüme dair. şırıngayla hava versem damarıma acılı mı olur kıvrana kıvrana mı ölürüm? hap içsem uyuyabilir miyim acaba? uyuyamazsam kusarım sonra mideme hortum sokarlar falan neler neler... ama hiç cesaret edemedim içimdeki tanrı sevgisinden. muhakkak ki kızacaktır bana öyle birşey yapsam. onun sevgisini kaybetmekten çok hiçbirşeyden korkmuyorum.

birkaç yıldır ölmekten çok korkar oldum. sürekli ya bugün son günümse diyorum kendime. çok korkunç, yapacağım o kadar çok şey varken. muhakkak yapacağın birşeyler kalır hayatta gerçi ona şüphe yok. ama bu kadar tadını almışken hayatın...

tamam çok zor. hala zor benim için. hala ısrarla canımı yakıyor sık sık. ama bir daha gelmeyeceğim. gelsem de hatırlamayacağım bu bedende bu ülkede olmayacağım.bu anne babanın çocuğu olmayacağım, bu çevrede yaşamayacağım. şimdiki ben benim o ben başka bir ben olacak ve bu benden habersiz olacak.

anne babam hariç kimse için ölümü göze almam. hiçkimse hiçbirşey... mümkünse çok daha yavaş yaşayayım zaman geçmesin hiç. ölmek istemiyorum. yakışmaz da bana.

sonsuzlukta olacağım zaten hep erken gitmenin mantığı yok. ben bu hayatı seviyorum herşeyiyle. orayı da seveceğim. keşke tanrının yanında olabilsem...

hem beni gömmesinler yaa. iskelet olmamalıyım. yüzüm organlarım çürümesin. yumyalanmalıyım ben böceklere mama olmak istemiyorum!

2012 ile ilgili benim bahsettiğim zuzaylılı senayolardan başka senaryolar da var. ulan bi ölürsem 2012de var yaa anaammm! o zaman isyan ederim işte!
insan büyüdüğünü ölümden korkmaya başladığında anlıyor...

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: