20090708

psikopat



psikopat tabirinin son zamanlarda pek bir elden düşme olması sebebiyle kendime etiketleyemiyorum bu tabiri ama sanırım beni en kestirmeden anlatan tabir de budur.


gerizekalı evarkla sağlam kapıştık bugün. elimdeki kumandayı fırlatacaktım kafasına o derece sinirlendim mantığımın anlık devreye girmesiyle elim havada kaldı.

allahın malı gelirken sevgilisiyle gelmiş o kadar bağırış koptu herif odadan adımını atmadı dışarıya noluyorsunuz diye. yemin ediyorum bir ara mutfaktan bıçak alıp doğrayacağımdan korktum içimdeki yaratık çıktı resmen piyasaya. ama baya da frenledim aslında kendimi. ayakta değildim o kurtardı sanırım işi. bitek kumanda bulabildim, ayakta olsam kesin biryerleri indirmiştim. söylediğimi de anlamıyor mal iyice sinirleniyorum.

ama yetmedi be hacı. deşarj olamadım yeterince daha bir esip gürlemeliydim yada biraz daha uzun süreli olmalıydı. mal anlamıyor ki beni. şöyle çatır çatır ağız dalaşı bile yapılmıyor sinirlendiğinle kalıyorsun! şöyle çat çat yapıştıracak ki karşındaki de ağzının tadıyla cevap vereceksin sen de bir stres atacaksın kusacaksın ne varsa içinde.

iki kelime bişey söylüyor sessiz sessiz 'nıck nıck nıck' yapıyor. bir oldu iki oldu üçüncüde 'nee nıck nıck nıck neeee!' diye patladım.


hadi bakalım açılışı yaptık böylece... yapar yine bu bir hıyarlık heyecanla bekliyorum bir sonrakini hiç kesmedi bu beni neh neh.

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: