20090709

teori 1


atölyede çizim yaparken ne çizeceğimden başka herşeyi düşünebilen bir insanım.
geçenlerde 80-95 jenerasyonlarının niye bu kadar sakat olduğunu çözümledim kendi içimde. sakat derken ruhsal ve psikolojik açıdan. çoğu yarım karakterli insanı insanlıktan soğutan cinsten insanlar. doğru dürüst birini bulman bir ömre bedel oluyor bu jenerasyonun içine dahilsen.
he niye saçma insanlar bunlar onu açıklayacaktım kendimce kurduğum teorimi sunaraktan. bu nesil 12 eylül darbesini görmüş gençlerin ebeveynlik yaptıkları çocukların bulunduğu nesil. darbe yıllarının gençliğini vurduğu bu insanların çok büyük bir kısmında çok ciddi izler kaldı o yıllara dair. çoğunun psikolojik sıkıntıları var bence onlar bunun farkında olmasalar da. (bknz. teayeap)
bu ebeveynlerin yetiştirdikleri çocuklarda nasibini almış oldu tabi darbe yıllarındaki kaosun meyvelerinden. o sebeple böyleyiz diyorum okuyucu. bu jenerasyonun içine ben de dahilim ve bu psikolojik rahatsızlıklardan ben de müzdaribim. ne mutlu bana ki bunun bilincindeyim göğsümü gere gere aklımdan zorum var, kaçığım diyebilmekteyim. he ne diye göğsünü geriyorsun hoş bir şey mi bu diyeceksiniz biliyorum. göğsümü kendini velinimet sanan akıl hastalarına karşı geriyorum ben okuyucu. mimar sinana gireyim babalar gibi gidip tedavimi olacağım zaten meraklanma sen.

hem hem hangi ünlü ressam, tasarımcı, sanat adamı, fikir babası kaçık değil ki. muhakkak hepsinde var ruhsal bir problem. (diyerekten hemen de kendimi aklarım :D)

not: A.B'nin kışkırtmalarına gelme okuyucu!
gerçi biz darbe görmeyiz. ergenekon adı altında çeteleşmişti ya hani derbeciler, hani tutuklandı ya şimdi hepsi, hani bir bir ölüyorlar ya hatta yırttık biz. adamların 100 200 tane ateşli silahı varmış yahu inanılır gibi değil okuyucu. indireceklerdi o silahlarla baştakileri ele geçireceklerdi hükümeti. korkma bişey olmaz şimdi! evet.

not2:ilk siyasi içerikli yazımı da yazmış bulunmaktayım böylelikle. (gerçi esas sıkıntı 1. notta ama) duramadım bi duramadım! yarın birgün yenisi gelmezse yazılarımın bilin ki ben de içerideyim evde çatal bıçak takımı bulundurup darbe girişimi planlamaktan.

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: