20090706

twilight



izledim sonunda filmini. hiç beyenmedim.

ağlayarak izledim. hatta bir süre sonra pikemi çekip ona sarılarak izlemeye devam ettim.

beyendiğim için ağlamadım ama okuyucu. kitabı geldi aklıma. kitabı da öyle kimi zaman kahkahalar atarak kimi zaman hüngür şakır ağlayarak okumuş insanım ben.

insan dediğin ağlamaz ama okurken siz bana bakmayın benim gerizekalılığım o. içimdeki acıların çocuğunun zaman zaman dışa vurumu o tepkiler.

filmin kitapla alakası yok. neredeyse hiç yok yani. 100er sayfa arayla okuyormuşcasına kopuk sapık bişey.

altın soğan hediye etmek nedir yahu. nasıl uydurmuşlar nasıl! ayrıca edward bellayı arabaların arasında ezilmekten kurtardıktan sonra beraber gidiyorlardı hastaneye. yan yana yataklarda yatıyorlardı. kaçıp gitmiyordu edward kurtatrdıktan sonra.

o makyajlar ne ayrıca yaa! vampir havası vericez diye doldurmuşlar makyajı bi ters açıya düşüyorlar un çuvalına düşmüş gibi hepsi. bu kadar amatör çekilebilir. hem ne o edwardın da bellanın da ağızlar balık gibi açık, sürekli bir dudak kabartma hali. yapay durmuş, romantikleşesin varsa da kaçırıyor. ama öpüştükleri sahneler sağlıklıydı ona lafım yok eheheh.

ayrıca sevgili edward manyağı genç kızlarımız size sesleniyorum;

o ne burundur öyle. o nasıl bir yürüyüştür, ne garip gözlerini aça aça bakıştır o öyle! siz açıp kitabını okudunuz mu? okuyup da o edward karakterine yakıştırdınız mı o elemanı?

zarif diyor zarif!! odun gibi çocuk. normal bir insan için bile çok garip yürüyor, değil bir de vampir karizmasıyla zarif adımlarla ilerlemek... kandırmışlar sizi genç kızlarımız! inanmayın saf saf. bahsedilen edward kusursuz, öle kemikli sipsi gibi burnu falan yok. hatta benim hayalimdeki edwardın öle tank gibi kıçı da yok dar belli geniş omuzlu gayet.

tamam gülüşü falan güzel çocuğun allah için. normal hayatta gideri var az buçuk ama o karakterin adamı değil! al senin olsun bu kaldı elimizde bitek deseler kaderime boyun eğer kabullenirim. yok istemem diyemem yani şimdi doğruya doğru :)


tahmin ettiğim gibi tam bir hüsran oldu benim için film.


not: resimdeki tipe koş! (bella rolündeki abla da ne taş hatun ama ya!)
anaaa 2. not: bu bella filmde bu fotoğraftakinden uzun duruyordu çocuğun yanında ki gayet düz taban ayakkabılarla. bak bak bak hileye bak! nasıl da yakaladım keh keh.

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: