20100211

dizi teklifi hani...



hani dizi teklifi geldi demiştim ya. hani demiştim ya atv'de diye işte o dizi halide edip adıvar'ın kalp ağrısı eserinin senaryolaştırılmış hali.
'yakında' diye olur ya hani o şekil reklamları başladı atv'de. oha ne ki bu derken içimden, baktım benim diziymiş. (hemen de nasıl sahipleniverdiysem artık.)

reddettiğime pişman olacak gibiyim hala ama tam olarak olmuş da değilim. bir başlasın bakayım benim yerime kimi almışlar, hatun nasıl oynuyor ondan sonra pişman olurum olacaksam.

emirganda çekiliyor sanırım fragmanından öyle bir çıkarımda bulundum. (dizinin fragmanı olur mu? olmazsa da ben oldurdum sen de anladın.)

şu yukarıdaki fotoğrafta yakışıklı, uzun boylu genç bir adam var ya (sarp levendoğlu)heh işte onun kankası rolünde olacaktım. gerçi onun kankası rolünde oynayacağımı gördüğümde kızdım kendime kabul etmediğim için eheh.

neyse işte uzatmayayım öyle bir söyleyeyim dedim...

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: