20100204

yeniden doğan adam



yarın o adamın doğum günü. evet, hayatıma dahil oldu olalı için için 7. yada 8. kutlayışım iken, hayatına dahil oldum olalı 2. kutlayışım olacak.
işte o adam o adam...
gözümü açtığımda gördüğüm adam, yalnızlığımda hep yanımda olan adam, acılarımda hep yanımda olacak adam. o adam işte...
36 yaş yolun ne berisi, ne gerisi adam. senin için değil.
belki bir gün çıkarım hayatından ya da sen çıkarsın hayatımdan ama sen yine de yaşa. ben bileyim adam.
şarkıların uzaklardan gelip kulağıma çalınsın yine, sen olmasan da yine seninle huzur bulurum ben adam.

güzel adam...
alim adam...
çok bilen, çok söyleyen adam...
adam işte...
çocuk adam...

mutlu yaşa en sevdiğim adam!

NOT: öpüyorum evet. o da beni öpüyor. her öpüştüğümüzde böyle ışık çıkıyor evet.

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: