20100213

havadisler


saçlarımı boyattım bugün biraz daha turuncu oldum. kestirdim de biraz, çok az. oyuncak bebek gibi görünüyorum.
kuaförümü çok seviyorum ayrıca. şükrü abinin eline doğdum diyebilirim.
şükrü abi değişik bir adam. 50lerinde olmasına rağmen hala çok yakışıklı. yüksek eğitim mezunu değil ama kendini çok geliştirmiş son derece kültürlü bir adam ayrıca işinde de son derece usta.
yanında çalışan mustafa diye bir çocuk var. saçımı keserken vosvos muhabbeti yaptık onunla epey. şükrü abinin turuncu vosvosunu almış, modifiyeletecekmiş. ben mezun olunca onu bana satacak, ona yenisini alıcaz. onun modifiyesini ben tasarlayacakmışım ama. eheh.

bir de pilatese başladım 3 yada 4 gün oldu ama öyle bir açıldım ki anlatamam. sercanımın gövde gösterileri sonucu başlama kararı aldım itiraf ediyorum. eğilip kafasını bacakları arasına alan adam o! ben de yapıcam ama, çok azimli ve kararlıyım. emin adımlarla ilerliyorum. kendime inanıyorum.
hem duyduğuma göre boy da uzatıyormuş bu plates. karım olur. (oradaki a'nın üzerinde inceltme var, evet) 1.65i geçsem fazlasıyla yeter. cücelikten kurtulurum.
1 kilo da versem tadından yenmez ha. fazlası fazla.

iki tane de yazacağım yazı var aklımda. birini epeydir planlıyordum zaten. belki istanbula kavuşunca yazarım, belki daha da erken. (unutmayayım diye yazdım o da evet eheh.)

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: