20081207

arife günüyle alakası olmayan bir yazı


Yaaa annem çiçeğimi soldurmuş yaa evin heryeri çiçek dolu botanik bahçesi gibi kendi çiçeklerine gözü gibi bakıyor benim 1 tanecik çiçeğimi soldurmuş onu kurtarmaya çalışıyorum :(
Böyle dalga dalga bordo renkli, üçgen üçgen yapraklı hem de gece kapanıyordu sabah açılıyordu çiçeeğiiiiimmm!! :'(

Haaa kendime sevindirici haber deri ceket aldıııımm oohhh sonunda :D (ruh halim de böyle çabuk değişir işte xD hiçbir zaman normal olduğumu iddia etmedim ki!)

Dün ilkokul arkadaşlarımın büyük bir çoğunluğuyla 3.buluşmamızı gerçekleştirdik. o koskoca toplulukta yine 2 kızdık! kızıyorum kızlara erkekler çok daha vefalı oluyorlar! (iyi deee ben erkek olacaktım bana sordular mı kii yaa, o kadar kas heba oluyor erkek olacaktım ben bu kaslarla ne kız tavlardım beah :D ) zübüş tıp okuyor, sigaraya başladığımı görünce tıpcı mantığıyla mı yaptı bilmiyorum da çok ayıp bişey yapıyormuşcasına eleştirdi beni. Bu senin 'o tip şeylere' meğilli olduğunu gösterir (o tip şeyler ne tip şeyler ayıp şeyler mi? kötü yola mı sürükleniyorum?) hiç hoş birşey değil bu yaptığın... şeklinde devam etti gitti. Bir allahın kulu da beni anlasa! sigaradan bu kadar nefret ederken nasıl bir ihtiyaçla böyle bişeye kalkıştığımın farkında olsalar birazcık. Neyse yine de sigara ayıp birşey değil :)

2 fikir fıtlatımında bulunulmuş:

visne | 7 Aralık 2008 22:20

ceket hayirli olsun ebeim,meraklandim=)

ben | 9 Aralık 2008 14:07

uhaha saol fişnem dee siyah deil ben siyah da istiyorum :(