20081212

ben istemek düşünememek


çok düşünüyorum! sürekli sürekli sürekli düşünüyorum. meğer düşünecek ne çok şey varmış diye de düşünüyorum, yıllardır bitmedi ve yıllarca da bitmeyecek diye de düşünüyorum hatta. ama şöyle birşey var; yoruldum! düşünmekten yoruldum artık. kimseye faydası yok ki bunun. tamam kendimi daha iyi tanıyorum, derinlerimde kalmış yeni yerler, yeni fikirler keşfediyorum ama yine mutsuzum yine mutsuzum. kendimi daha fazla tanımak istemiyorum ki, kendime güveniyorum ben. insanlar biraz daha fazla tanısın biraz daha fazla anlasınlar beni istiyorum. oooo hayır, çok yanlış oldu. birazcık da olsa tanısınlar, birazcık anlasınlar istiyorum. hatta ve hatta insanlar değil tek bir kişi. bu kadar da alçak gönüllüyüm bu hususta :) saatlerce ağlaya sızlaya salyasümük neler hissettiğimi anlatıyorum anneme anlıyor (yada anlamış gibi yapıyor ki bu daha olası), haftasına beni çileden çıkarıyor yine. lan 40 küsur yaşında kadın bea!! annem dediğim de böyleyse ben insanlardan nasıl olgun olmalarını, beni anlamalarını beklerim diye düşünmeden alamıyorum kendimi. (görüldüğü üzere yine ve yine düşünüyorum!)
insanlar yanlız olmak zorundalar nedeni bilinmez bir şekilde! sadece ben değil birçok kişi kendini diğerlerinden farklı görüyor bunun da farkındayım. ama ben deliyim, ben hiç normal değilim. benden normal tepkiler beklemeyin. böylesine pozitif olduğuma aldanmayın. katil ruhluyum ben. hassas olduğum konulara saldırıldığında elimden alamazsınız adamı. hakkaten deliyim. her tarafını kırarım o herifin ben. üniversitede çok iş alacam başıma da... rabbim bilmiş de erkek yaratmamış, bu yaşları göremezdim erkek olsaydım yada daha farklı bir tez olarak demir parmaklıklar ardında harcanır giderdim biliyorum kendimi :) lan napıyorum yine yaa konu nereden nereye geldi düşünmek istemiyorum ben. Biri beni durdursun' (o durduracak biri önce bir beni bulsun da :) )şöyle birşey de var her düşündüğümü buraya yazmak zorunda da değilim birkaç saniye öncesine kadar bunu düşünemiyordum mesela. sanırım düşünememeyi öğreniyorum yavaş yavaş...

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: