20081214

when i was a child...



şeker kız candy vardı ben el kadarken. aman allahım ne çok severdim. başlayınca tünerdim koltuğa elimde de ülkerin şu çekmeceli çikolataları var ya kırmızı küçük küçük paketlenmiş dikdörtgen şeklinde çikolatalar çıkıyor içinden işte ondan anime bitinceye kadar o da biterdi :) bazen farkında olmadan erken bitirirdim ama günde 1 kutu yeme hakkım olduğundan annem yenisini yememe izin vermezdi, bende önceden aşırdığım kutunun içinden bikaç tane alır onunla idare ederdim. anthony vardı bir de sarışın mavi gözlü ne yakışıklıydı o öyle! candy'nin sevgilisiydi zaten hayran hayran izlerdim anthonynin olduğu bölümleri. hatta etek giyip gayda çalardı candy'e asdsasd xD
şirinler vardı sonra ben 1. 2. sınıfa fln giderken tam okuldan geldiğim saatte başlıyordu. annem benden sonra gelirdi eve. elime çokokremimi alır kaşık kaşık onu yerdim şirinler izlerken de. (ne bok boğaz çocukmuşum la hiç ağzım boş durmuyormuş ha :D)
pokemon fırtınası estiğinde kaçıncı sınıf olduğumu hatırlamıyorum ama Ash'e aşıktım misty'e ayar olurdum ahah :D sokakta kendimden büyük oğlanlarla (istanbul ağzındaki oğlan kelimesinden bahsetmiyorum tabiki erkek çocuğunu kastediyorum) taso oynardım. öyle de bir oynardım ki hepsinin tasolarını üterdim :) onlar da hırs yaparlardı tekrar tekrar oynamak isterlerdi, dünya kadar tasom olmuştu :D
nereden geldi şimdi tüm bunlar aklıma bilmiyorum ama!

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: